vrijdag 18 november 2011

Tasjes kaart voor Didy

Gisteren was Didy jarig en heb ik deze 'tasjes-kaart' voor haar gemaakt.





In het voorste vakje steekt een label, die ik bestempeld heb met een tekststempel van Viva Decor, het bloemetje is een stans van MFT, geleend van mijn vriendin Nella.


In het achterste vakje een kaartje met een stempelafdruk, die ik van Dora mocht lenen 
(je weet, dat ik zelf niet kan inkleuren, dus ook weinig van deze stempels bezit, hihi)
Didy kan het wel, dus zocht ik een schattig plaatje uit (-:

Vandaag is het weer Knutsel & Zo dag
en laten KarinMargrietMerit en Annemarie hun leuke creaties zien.
.

Een warm welkom aan Marja Schwedler als nieuwe volger van mijn blog!






34 opmerkingen:

  1. Ohh ik vind het een super mooi tasje Judith! Erg gaaf zo met die tag en het frisse groen erbij. Helemaal in jouw stijl, prachtig!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Judith,
    schitterende creatie, ben blij dat ik deze in het echt heb gezien.
    zo mooi dat je dit hebt gemaakt, juiste kleuren combinatie.
    die grote label heb je ook zo mooi bewerkt!!
    kleine labels,de bloemen, heel leuk gedaan.
    didy zal vast ook blij zijn om zoiets te mogen ontvangen en met een leuke verrassing erbij....mooie stempelafdrukjes.
    ennu...graag gedaan, Judith.
    en dat inkleuren gaan we toch nog een keertje oefenen.....(:
    groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tasje geworden.
    Ik heb hem zelf ook wel eens gemaakt.
    Didy zal er vast erg blij mee zij.

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een te gek kaartje... ehh tasje is dit geworden! En jij maar zeggen dat je bezig was met niets! Ik vind dit wel iets, iets heel leuks zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joh, wat is dit mooi geworden zeg!!! Nog niet eerder gezien, super!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie wordt er nou niet blij van zo'n leuk kaartje/tasje.
    Helemaal top!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gweldiggg!!!!!!
    Echt heel mooi.
    Ik wist dat het een mooi kaartje zou worden!

    Bloemetje is echt heel vrolijk, eigenlijk alles, maarja...


    Groetjes Rebekka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaart/tasje!! Echt heel erg mooi gedaan en wat een leuk model zeg!! En leuk papier!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga telkens in de herhaling, maar ook dit kaartje is weer superleuk!

    Een fijn weekend Judith! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldig leuk tasje, leuk cadeautje, de kleuren zijn super, het groen valt lekker op.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk tasje Judith!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke creatie Judith. Daar zal Didy blij mee zijn geweest (en nog). Heel attent.

    Je vroeg welke pons ik had gebruikt op mijn layout. Dat is de EK success large border punch Scallop circle. Een hele mooie pons al zeg ik het zelf. (-:

    Fijn weekend,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi en lief tasje is dit! prachtig de frisse groene kleur. Mooie label en bloemen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Judith,

    wat een leuk tasje heb je gemaakt! En de kleine dingetjes maken het heel mooi!
    Zal Didy wel blij mee zijn, denk ik!

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee zo'n tasjeskaart! Heel mooi uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Didy was heel blij met dit prachtige tasje en ze zat al te bekijken hoe ze het zelf ook kon gaan maken. Dus waarschijnlijk komt het deze week ook op ons blog een keertje voorbij!

    Fijn weekend!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk idee! Prachtig papier!!! Het ziet er super uit!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig cadeautasje met leuke inhoud! Heel fris en met zulke mooie kleurtjes. Snap dat Didy dit geweldig vond!

    Fijn weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk tasje heb je gemaakt Judith. Ik heb deze ook ooit eens gemaakt. Leuk en makkelijk om te maken en ook erg leuk om te geven. Ik vind jou uitvoering heel mooi. Fijn weekend, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi Judith!
    Weer een waar kunstwerkje!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk tasje Judith! Erg mooi gemaakt weer. Fijn weekend! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi geworden, Judith! Leuke vorm en lekker frisse kleurtjes! Mooi stans label ook, trouwens, zeker met nog zo'n laagje eronder! Top is hij!!!!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk tasje Judith, dit modelletje nog niet eerder gezien, lijkt me leuk om te maken.
    Die stans voorop is gaaf!
    Didy is lekker verwend mert al dat mooi's.

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Judith,
    Wat een ontzettend leuk en vrolijk tasje heb je gemaakt. Ik vind het ook een heel leuk modelletje.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk tasje! Wat een mooie frisse kleurencombinatie: simply wonderful!!!
    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig gedaan en met een leuke inhoud! Didy haar dag kon zeker niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Judith, ik wilde je even bedanken voor je lieve berichtje op mijn blog. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk tasje! Super mooi gemaakt en weer zo leuk met de details als de kleine labeltjes en het leuke bloemetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Judith, ik miste je al. Maar je bent weer terug. Heel lief tasje. Ik vind die tekststempel prachtig gebruikt. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Simply wonderfull, wat een prachtig tasje is het geworden! Helemmal af, en wat een prachtige kleurencombi! Heel mooi gemaakt Judith!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze is echt super! Mooie kleuren, leuk gecombineerd. Het dienblad-cadeau was ook erg crea verpakt!

    BeantwoordenVerwijderen