dinsdag 15 mei 2012

HOERA, mijn blog is er weer!

Vorige week woensdagavond ontdekte ik dan mijn blog verwijderd was.
Waarom? Hoe? Door wie?
Dat blijft een raadsel. Nadat ik me uiteindelijk heb geïdentificeerd, moest bewijzen dat ik ouder ben dan 16 jaar, is mijn blog weer beschikbaar. Raar hoe alles is gegaan, maar mijn blog is terug!!!

Bedankt voor alle mails die ik heb ontvangen en
jullie medeleven! Al is het maar een blog, voor ons toch zo belangrijk ;-)

Voor mijn bijdrage aan de challenge van DCL maakte ik deze kaart. Cornelie was zo lief om dit kaartje te plaatsen op haar mooie blog, zodat ik toch mee kon doen aan de leuke kleuren challenge! Dat waardeer ik zeer, Cornelie, dank je wel!
Toch wil ik hem ook graag hier laten zien, nu het weer kan (yes!)





Het is een langwerpig model. De letters zijn uitgestanst (met een lettermal van MyFravoriteThings). Het papier vervolgens geëmbosd met dots. Achter de letters plakte ik de kleuren van de challenge. Drie vlinders mochten er van mij nog op. Met 3D tape op de basiskaart geplakt.

Bedankt dat jullie weer kwamen kijken!
Ik heb het gemist!

Creatieve groetjes en tot gauw (ik heb nog het een en ander te showen)

33 opmerkingen:

  1. Ja, daar ben je weer!!! Tuurlijk zet je h'm ook op je eigen blog, want daar hoort ie tenslotte! Mooie die extra foto's erbij. Het is een bjoetie!!
    Nou tot feuts maar weer!! Fijn dat je weer terug bent!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig je bent er weer, schrale troost, het overkwam meederen, wat raar eigenlijk, wellicht iemand die aan het spammen is?? Leuke kaart ook judith, ik zag hem al bij een vriendin van je :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith!!
    Ik heb net een bericht bij Cornelie achtergelaten en misschien heb je dat al gezien. In elk geval: ik vind deze keert echt hel erg mooi!! Die letters er zo uitgestanst en dan verschillende kleuren papier erachter: SUPER!!!
    Ziet er echt heel erg gaaf uit!! EN leuk met dat embossen (Anma heeft ook een uitdaging met embossen...)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat super fijn dat hij er weer is, Judith!!! Jazeker, voor ons bloggers is dit heel belangrijk, is toch gewoon een deel van je sociale leven! Je kaart is super! Ik zie nu op je detailfoto dat de letters eigenlijk uitgespaard zijn, ik dacht erop geplakt. Dit vind ik nog leuker!! Mooi gedaan en gefeliciteerd dat je er weer bent!!!!! Joepie!!!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er weer bent, jammer dat het zo is gelopen, maar je bent er weer, gelukkig.
    Super leuk kaartje, zag hem inderdaad vanmorgenvroeg al bij Cornelie.
    Ik hoop dat je blog nu in de lucht blijft !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje! Mooi die 2 kleuren letters. Fijn dat je blog weer werkt!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan zo met die uitgestanste letters. En mooi kleurverloop ook op de letters. Heel mooie kaart en supermooie foto's ook! Al goed dat je ouder bent dan 16 *lol* en we dit hier niet meer moeten missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat hij er weer is! Je kaart is heerlijk kleurig en zo mooi met de dots!
    Was gezellig gisteren!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat een opluchting Judith! Fijn dat je er weer bent :)!!!! Oh vergeet ik helemaal even goed naar je kaart te kijken... even kijken ... wat een super origineel idee is dit en zo mooi uitgevoerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ramp moet dat zijn geweest dat je blog verwijderd was, ik zou dat ook vreselijk vinden hoor! Gelukkig ben je weer terug, met een mooie kaart!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh i am so glad to see that you are back and running...That is so crazy what happened. I guess they are doing random checks...who knows.I have miss you...Your card is just so fun...great design...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje zeg dat je blog weg was is zeker schrikken zeg. Ik had 2 dagen geen zijbalk en kon niet zien of er iemand iets gepost had. Nu is het gelukkig weer oke.
    Je kaartje is weer prachtig en de tekst heerlijk kleurig. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoera! Wat heerlijk dat je er weer bent en weer met een superleuke kaart. De kleuren achter de letters zijn gaaf.
    Welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. CONGRATS!!!Ik ben heel blij voor je, en ook voor mezelf, nu kan ik weer gezellig meegenieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. JA!!! Je bent er weer!! Gelukkig zeg. Maar het blijft wel een raadsel hè? Echt vreemd dat zoiets dus gewoon kan verdwijnen. Via Cornélie's blog al even gereageerd op je kaart, maar hij is dus echt leuk! Heel leuk om de letter zo uit te stansen en van twee kleurtjes te voorzien! Benieuwd naar de rest van je projecten! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pffffffff wat een drama lijkt me dat Judith! Blog weg! Daar moeten we toch niet aan denken. Gelukkig ben je er weer en meteen met zo'n apart kaartje. Wat leuk en vrolijk toch weer met die kleurige lettertjes. Heel mooi gedaan! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig!! Je bent er weer! Fijn, dat het allemaal goed is gekomen. Was gisteravond een gezellig avondje aan de haak en genoeg plannen weer!!!!
    Trusten,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pffffffff wat een opluchting, het lijkt me beroerd te denken dat je blog is verdwenen ins blaue hinein ..al dat werk..!

    Deze kaart is prachtig, leuk idee, zo met die letterstans en de kleurtjes erachter, dat ga ik onthouden (hoop ik...☺☺)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Judith,
    Ik zag vorige week wel een raar teken in de zijkant van mijn blog staan bij jouw blog. Heb er verder niet naar gekeken omdat ik dacht dat je een bericht verwijderd had. Maar je was je hele blog kwijt. Dat is even schrikken zeg! Maar gelukkig ben je er nu weer met een prachtige kaart. Heel leuk die letters op deze manier gemaakt maar het lijkt me wel een hele klus. Maar het ziet er wel schitterend uit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jippie, je bent weer terug in Blogland! Wat fijn voor je dat je blog er weer is! Ik had je kaart al bij Cornelie gezien en ik had er ook al op gereageerd, maar ik wil hier ook nog even zeggen dat ik je kaart fantastisch vind!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoera, ze is er weer! Wat een gedoe zeg.... Maar het is nu achter de rug en we kunnen weer genieten van je creaties, zoals deze beauty! Fijn!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Joepieeee wat heerlijk voor je en wat een heisa zeg, onvoorstelbaar! Ik wilde je al mailen maar omdat mijn computer was gecrasht onlangs, was ik je e-mailadres kwijt.
    Ik had ook bij Cornelie al gereageerd maar doe het hier ook nog even dunnetjes over.
    Geweldige kaart Judith. Erg gaaf hoe je de letters hebt gedaan en ik vind de langwerpige vorm erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat fijn dat je blog er weer is!!! Zo is nog duidelijker te zien hoe je de kaart gemaakt hebt!! Prachtig!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kan me voorstellen dat je blij bent, die blogs zijn voor ons toch een deel van het leven geworden zo langzamerhand, hè? Je kaart had ik gezien bij Cornelie. Fijn dat dat kon! Hijnis super geworden, mooi die uitgestanste letters en de embossing . Je close-up,is heel effectief!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat moet vast even schrikken zijn geweest, maar ik ben ontzettend blij dat het weer in orde is meid! En kan ik gelukkig weer genieten van een prachtige kaart!
    Liefs,
    Nora
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Welcom back! raar hoor dat je blog opeens verdwenen is, maar gelukkig je bent er weer! Je kaartje heb ik gisteren ook al bewonderd bij Cornelie en doe het nu hier weer. Erg mooi hoe je de leters hebt gemaakt! Tot snel maar weer op je eigen bloggie.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zeer leuk en zo origineel :D Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh my goodness. This is truly fabulous Judith! Love the color combo and touch of texture.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het blijft inderdaad raar hoe je blog zomaar is verdwenen maar gelukkig is het weer terug en kunnen we met z'n allen weer genieten van je mooie creaties. Deze is weer schitterend.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat ontzettend vervelend zeg moet er niet aan denken dat m'n blog zomaar zou verdwijnen. Fijn dat je er weer bent ik kwam er eerlijk gezegd pas achter toen ik bij Cornelie die prachtige kaart zag. Wat een toppertje Judith heel erg gaaf gedaan hoor.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. gelukkig heb je je mooie blog terug, Judith! het kaartje is prachtig geworden!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat superfijn dat je blog weer terug is!
    De kaart is prachtig.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Absoluut briljant dit kaartje. Gefeliciteerd! Absoluut de ware winnaar. Het is me een eer om de top 3 bij DCL met jou te delen!

    BeantwoordenVerwijderen