zaterdag 23 maart 2013

Bedankt en een kaart

Goedemorgen,

Gisteren was ik jarig en ben ik zo verwend, ook door lieve medeblogsters.
Bedankt allemaal! Ik heb zulke leuke kaarten ontvangen met lieve wensen en ook extraatjes,
zoals papier en embellishments (Cornelie!) en washi tape (Bianca!).
De contacten die ik door bloggen heb gekregen zijn speciaal voor mij!
BEDANKT!

Als ik mijn blog open en zie dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen,
geeft dat ook een speciaal gevoel. Het betekent dus dat mensen mijn werkjes leuk vinden.
Welkom MarianArja en Lida (je bloglink kon ik niet vinden)!!!

Vandaag een kaartje voor een verjaardag,
ze werd 50.


Stansen en tekst: MFT
embossingfolder
papier EP Hello Summer

Fijn weekend!

35 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je zo'n jarig gevoel had!! Dat moet ook!! Ik geniet ook zo van de blog contacten en wat daar allemaal uit voort komt, super!
    Je kaartje vind ik erg leuk Judith! lekker fris en heel leuk de ronde vorm, hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fris en vrolijk kaartje. Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook reuze blij dat ik jou heb leren kennen. Binnenkort meeten we eindelijk in het echie! Wat een vrolijk kaartje weer! Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Judith, die ist ja total süß :-) ... schöne Farben und die Dies von MFT sind sowieso toll :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Judith,
    deze kaart is heel er leuk en geeft hoop dat de lente toch een keer komt, door de kleurtjes. Ik ken het gevoel als je ziet dat er weer wat volgers bij zijn....
    De vijftigjarige zal er vast blij mee zijn.
    Vanmiddag heb ik een high-tea van een 50-jarige Sarah! Leuk.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog gefeliciteerd! Dat klinkt als het echte verjaardagsgevoel, leuk! En wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Judith, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een gezellige en feestelijke dag hebt gehad. Helaas kreeg je geen warme dag cadeau, maar gelukkig maakten al die lieve kaarten en gelukwensen veel goed.

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy happy birthday to you Judith. So happy to hear it was a great day! I love this adorable card.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte!! Lekkere voorjaarskaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog van harte gefeliciteerd natuurlijk. Leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen. Je voorjaarskaart is ook erg leuk zeg. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Super leuk kaartje heb je gemaakt. Heb je het vogeltje uit papier geknipt of is het een stempel? groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Judith nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, het is ook heel leuk als je die berichtjes allemaal leest op je blog. Fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad en bent verwend! Het kaartje is lekker fris van kleur een echt voorjaars kaartje! Fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook nog gefeliciteerd Judith met je verjaardag gisteren ,en blij te lezen dat je een fijne dag hebt gehad.
    Je kaartje is ook weer geweldig mooi....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Ik ben heel blij je blog ontdekt te hebben.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart! :)
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel prettige wensen voor je verjaardag!
    Het vrolijke kaartje voor de jarige is symbolisch voor de start van de lente; mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha die Judith, gefelicieerd met je verjaardag! Hoop dat het een hele leuke dag is geweest. Fijn dat je zo verwend bent. Dit is trouwens een heel fris kaartje geworden. Leuk gedaan, Judith. Ik denk dat we elkaar dit jaar niet gaan zien in Zeist. Heel misschien ga ik maar ik denk het niet. Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi, fris gekleurd kaartje!! gefeliciteerd nog met je verjaardag. Leuk dat je zo verwend bent!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alsnog van harte gefeliciteerd Judith
    met je verjaardag.
    Dit kaartje vind ik weer fantastisch
    mooi gemaakt.
    Fijne avond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook van mij alsnog van harte! Fijn dat je zo verwend werd! Je kaart is gaf, ik houd wel van die ronde kaartjes en net als jij houd ik van wit. Lief dat vogeltje bij de muzieknoten en het lint!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hee Judith, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat gezellig dat je gisteren zo verwend bent. Dat maakt zo'n dag extra speciaal. Je kaartje vind ik een schatje. Lekker fris van kleur en leuk met het vogeltje en de tekst.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook van mij nog van harte proficiat met je verjaardag Judith! Ik hoop dat een fijne dag is geweest. En dat je goed verwend bent kan ik hier lezen. Erg lief kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een leuke kaart Judith. Zo hoop ik er binnenkort ook voor mijn verjaardag te ontvangen ;-)


    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Joepie!! Wat een gezellige kaart, Judith! Leuk vrolijk vogeltje!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alsnog van harte proficiat! Geweldig, lekker fris en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Je bent goed verwent dus!
    Wat een prachtige kaart Judith!! Een mooie frisse kaart!

    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nog van harte met je verjaardag!
    Mooi zo'n cirkel-kaart en die grote strik maakt het helemaal af!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Judith. Nog vele gelukkige jaren met veel knutselplezier. Dit kaartje is ook weer prachtig. Leuk die ronde vorm en de frisse kleuren.
    Fijne avond,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Happy belated birthday Judith:) Vind je kaartje weer erg mooi geworden! Mooie frisse kleurtjes! En gaaf die grote strik!
    groetjes en fijne avond verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie speelse kaart, wie dit kreeg hoeft zich dus helemaal nog niet oud te voelen :)
    Leuke vorm ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi fris kaartje, en wat een leuk vogeltje!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke kaart met die frisse kleuren!
    En nog een gelukkige verjaardag!
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ben blij dat het presentje goed is aangekomen :) De bijzondere blogcontacten maken onze hobby nóg leuker en bijzonderder, ben ik ook blij mee! Wat een heerlijk frisse voorjaarskaart is dit! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen