vrijdag 15 maart 2013

Knutsel & Zo vrijdag: Eline's Baby's

Goedemorgen op deze nieuwe Knutsel & Zo vrijdag!

Hartelijk welkom Ellen! Ik volgde jou al een tijdje en vind het gezellig dat je mijn blog ook het volgen waard vindt!

Lente
Nieuw leven
Zo ook hier vandaag: in the spotlight: Eline's Baby's

Toen ik voor het eerst van Eline hoorde, vond ik haar plaatjes direct aandoenlijk. Lieve baby's, schattige dieren, leuke accessoires  -  ik was direct fan.
Voorheen knipte ik haar plaatjes uit (en ik heb ook nog knipvellen liggen). Maar nu kun je ze zelf stempelen en de kleur geven, die je leuk vindt passen bij het designpapier.

We zien ze al op diverse weblogs verschijnen: de nieuwe stansen en stempelafdrukken. Uiteraard heeft Karin ze ook te koop in haar webwinkel. Ons team laat jullie vandaag enkele voorbeelden zien.



Bij dit kaartje heb ik de wieg laten hangen




Gebruikte materialen uit de webwinkel:

Uit eigen voorraad: hartjes pons, washi tape (HEMA)

Gaan jullie mee naar Karin/Didy, Sanne en Annemarie/Merit?

Fijne dag en bedankt voor jullie bezoek!


31 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaarten en het idee om de wieg te laten hangen is ook heel leuk.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,

    Wat een geweldig leuk idee die hangende wieg, het zijn twee schatten van kaartjes ..het piepkleine strikje bij de kleine dame in het haar doet het heel goed leuk detail!!! (is dat nog van een knipvel of niet Judith volgens mij moet ik daar ook nog wat (ergens??) van hebben liggen en die kunnen hier ook goed bij!!!

    Fijn weekend veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten zeg! En wat een superleuk idee van die hangende wieg! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooo, wat zijn ze schattig en heel mooi, leuk hoe de wieg in de cirkel hangt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Judith, jij hebt ook al van die mooie kaarten gemaakt met de nieuwe baby serie! Super!!! Wat een leuk idee om er een hangend wiegje van te maken.

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen! Wat een lieve kaartjes.....zulke aandoenlijke plaatjes en dat papier met die kleine bloemetjes vind ik super! Goed idee die hangwieg!

    Fijn weekend, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve kaarten, mooi! En goed idee om het wiegje hangend te maken, ziet er leuk uit!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben fan van Eline, dat weet je ;-) Vooral van al die lieve babyspulletjes! Jouw kaarten zijn mooi. Vind de bovenste briljant met dat hangende wiegje. Te gek! Ik ben gisteravond meteen doorgegaan met deze spullen, dus volgende week vrijdag weer een 'babydag'. Mijn handen blijven jeuken, dus er komt vast nog veel meer!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige, originele kaarten heb je gemaakt!! Dat er nog maar veel babies geboren mogen worden, waar een kaartje heen kan..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooooh die bovenste is schetig!!!
    wat leuk wat leuk en zo origineel met dat hangertje!
    Super gevonden :)
    Leuk om te zien wat iedreen er toch weer van maakt!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super lieve kaartjes, ik vind dat hangwiegje zo ontzettend leuk bedacht. Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt Judith, je hebt hele mooie details gemaakt, de hangende wieg in de cirkel, bij het meisje de strikjes, in het haar en bij de kap, eruuug leuk! Fijn weekend groetjes Ingrid http://ingreymo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super!!!! Ze zijn weer te lief deze nieuwe spulletjes. En mooi dat je wel kunt inkleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaarten en zo leuk met die wieg, je maakte er weer wat leuks van Judith, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh how adorable...love the sweet images and them in their cradle.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten hoor, de onderste kaart is ook nog eens lekker vrolijk!

    Een fijn weekend Judith! Lieve groetjes van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf idee de hangende wieg!! 100% schattig zijn je kaartjes.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke baby kaartjes zijn dit.
    Toppie!
    Groejtes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind beide kaarten heel erg mooi gemaakt.
    was erg gezellig vanmiddag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kom graag bij jou langs, gezellig! Je kaartjes zijn allebei leuk, maar de blauwe versie met de hangende wieg heeft toch wel mijn voorkeur. Echt gaaf is die.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij ook al zo'n mooie babykaart Judith....bij Annemarie heb ik er net ook al een bewonderd
    super leuk is die jou ook....
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jemig, je blauwe kaartje is een snoepje! Wat een leukerd en super gaaf idee om het wiegje te laten bungelen! Je tweede is ook lief, maar die mist voor mijn gevoel wat aankleding. Het lintje op de wieg is wel heel leuk en het strikje op het hoofd: geniaal! Super lief vind ik dat! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Judith, wat zijn ze mooi, en het hangende wiegje zo'n leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaartjes en leuk idee van de wieg!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  25. o wat een mooie kaartjes en wat een leuke originele ideetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heb heel wat baby's geknipt uit de knipvellen van Eline en er zitten er nog meer in mijn voorraadkast. Leuk idee met die hangende wieg,zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee súper leuke kaartjes!! Het idee met het hangende wiegje is zo tof!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lieve kaartjes zijn dit! Vooral die eerste, met dat schommelende wiegje, erg leuk bedacht! Ik moet ook nog aan de slag voor een babykaartje, want gisteren is ons neefje Olivier geboren! Jippie!!
    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Enige babykaartjes, vooral met het hangende wiegje. Heel leuk.
    Fijne avond,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt van dit schattige papier. Het schommelende wiegje is echt een vondst!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen