zaterdag 29 juni 2013

New Stamps: My Favorite Things

De MFT release maand juni bracht wel veel moois met zich mee.
Ik heb met veel plezier naar de teasers gekeken!

Gezien mijn voorliefde voor vlinders voegde ik de nieuwste Die-namics en stamps Blissful Butterflies toe aan mijn collectie. Bovendien viel ik als een blok voor Abstract Art stamps.
Geïnspireerd door de prachtige voorbeeldkaarten ben ik gaan liften.
Hier mijn uitvoering


Het origineel vind je hier.

Gestempeld heb ik met de kleuren
Pool (Adirondack Brights) en Tempting Turquoise (Stampin' Up)
My Favorite Things is verkrijgbaar Bij Oma Dee.

Ik wens jullie een fijn weekend!

13 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zoveel mooie spullen gezien, deze mallen en stempels zijn wel echt een must have voor de vlinderfan! Hele leuke kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren blauw! Het origineel is ook heel leuk met meerdere verschillende kleuren. Fijne dag en bedankt voor je leuke reacties! Ik voel me een heuse tape-koningin door jouw woorden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Judith! en ook nog in mijn favoriete kleuren. Heel mooi.

    Groetjes,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Judith dit is echt jouw ding, ik vind de nieuwe spulletjes van MFT ook geweldig!! Ik heb ze nog niet ?! Mooie kleurtjes heb je gebruikt, fijne zondag groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg erg mooi!! Hele toffe sets dit allebei!!
    Was onwijs leuk gisteren! Vrijdag doen we het gewoon nog een keer over ;-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke is dit weer geworden met dat mooie turqoise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oo, wat is dit gaaf! Volgens mij heb jij een goede keus gemaakt uit de nieuwe MFT-spullen! Er komt elke maand zo veel leuks uit, ik weet dan vaak niet wat ik moet kiezen.
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf met die vegen! Het stralende wit en turquoise zijn voor elkaar gemaakt. Prachtige kaart, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! Ik vind de kleur ook helemaal te gek! En ze springt er echt uit. Hele mooie kaart!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Alsof je lekker zelf hebt zitten schilderen, Judith! Erg mooi! En het aqua op wit zo knalt heerlijk van mijn scherm af!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een geweldig merk! En je kaart is a work of art. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Judith,
    dit is een heel subtiel kaartje ! Prachtig gedaan. En wat grappig dat je erbij was toen Dora dat blokje kocht. Ik ben er echt onwijs blij mee. Zo leuk!! Ik ga er binnenkort mee aan de slag. Nog 1 week school en dan vakantie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi, Judith, ik kon die stempel set ook niet laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen