dinsdag 5 augustus 2014

Bij Oma Dee: Zomerse Lekkernijen

Zomerse Lekkernijen, het thema is bedacht voor iDEE&post en deze week laten wij van het DeeTee onze uitwerkingen zien. Misschien heb je gisteren al de geurende Zomerse Lekkernij van Miranda bewonderd? Nog niet? Hop dan gerust naar de blog van Bij Oma Dee.

Een frisse snack is zeker welkom op hete dagen. Jammer genoeg kun je deze meloen niet eten, maar de gedachte telt, toch?! ((-;


Heb ik je kunnen inspireren?
Bij Oma Dee vind je de werkbeschrijving.

Ik wens je een zonnige dag en geniet van een zomerse lekkernij.


14 opmerkingen:

  1. Werkelijk dé smaakvolste en zomerste kaart om in zomerse sferen te komen!!
    Je wiebelkaartjes zijn zoooo gaaf!!
    Ik neem mij nu ook gelijk voor om er deze week nu toch eindelijk ook eens een te proberen, tenslotte iedere keer als ik bij jou weer zo'n gave wiebelkaart voorbij zie komen neem ik mij dat voor.......nu moet het dan ook maar eeens gebeuren haha.
    Geniet de dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is leuk! Om in te bijten ziet dit meloentje er uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk zomers kaartje Judith, daar wil je zo een hap in nemen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk fris en zomers kaartje vind ik dit. Heerlijk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Judith ik vind 'em geweldig! Zo mooi gemaakt! En meloen kan altijd toch :). We boffen trouwens wel enorm met deze zomer!
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie. De kleuren zijn zo vrolijk. En de pluutjes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith,
    heel gaaf! En zeker vrolijk. Je hebt zo zin om je tanden erin te zetten.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk, leuk! Wat heb je trouwens een perfect achtergrond voor je foto's! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen