dinsdag 31 januari 2017

Bij Oma Dee: You Make Me Smile

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Love & Adore is de paperpad van de actuele iDEE&post
Met stoere kleuren, hippe maar ook liefelijke prints en leuke journaling cards.

Een van de journaling cards gebruikte ik voor het versieren van de deksel van het cadeaudoosje, dat ik op maat heb gemaakt voor een strip kauwgom.





... ik hou van het maken van (cadeau) doosjes 
dat wist je misschien nog niet ((-;

De hoeken van het kaartje heb ik afgerond met de We R Memory Keepers Corner Chomper.
Touwtje/strikje: Hemp Cord zwart en wit

Ik wens jullie een DEEnsdag met een SMILE (:

5 opmerkingen:

  1. Ook dit is weer een geweldig doosje! Gaaf zoals je de journaling card hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw doosjes; jij bent echt de koningin van de cadeauverpakkingen. Iedere keer weer is het een feest om ze te bekijken (en te bewonderen) Ik sta iedere keer weer versteld van je creativiteit; p r a c h t i g!!!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sieht hübsch aus, liebe Judith!
    ... nur versteh ich nicht was da drin ist ( schäm, grins)

    Herzlichen Gruß
    Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jou doosjes zijn geweldig! Ik verheug me dan ook enorm op de workshop van a.s. zaterdag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor die doosjes , om te maken maar zeker ook om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen