dinsdag 7 februari 2017

Bij Oma Dee;Pop Up Gift Card Box

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Wie mijn blog al langer volgt zal weten dat ik het maken van cadeau doosjes heel leuk vind.
Voor de Envelope Punch Board workshop Bij Oma Dee van afgelopen zaterdag had ik dan ook twee doosjes voorbereid, waarvan ik er vandaag graag eentje wil laten zien.

Een pop up gift card box



In de stijl van Valentijnsdag. 
Want het designpapier uit de huidige iDEE&post leent zich uitstekend voor Valentijns creaties. 


In het 'laadje ' past een cadeaukaart, 
kleine briefjes met lieve berichtjes
of een paar hartjes chocolaatjes
voor je Valentijn (-;


De grote harten stanste ik met 
MFT Die-namics Pierced Hearts Stax,
 MFT Little Letters van Laina Lamb Designs
de kleine hartjes zijn gestanst met de Valantines Border van Lawn Fawn.

Ben je nog op zoek naar vrolijke materialen voor Valentijn
of misschien een scrapbook layout?
In de webwinkel heb je een gave lijn:
Sweet Nothings van Fancy Pants Design.

Doe jij iets voor je Valentijn?

Ik wens je een fantastische DEEnsdag!




10 opmerkingen:

  1. Leuk doosje, Judith! Grappig hoe er iets naar boven 'springt' als je het doosje open doet. Dit is ook een leuk idee voor een kind, als je een andere afbeelding kiest. Ik ga het onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Judith,
    dat is lang geleden...maar jij bent nog even creatief als altijd, heb lekker een poosje op je blog aan het rond neuzen geweest.
    Dit doosje is ook weer heel leuk.

    fijne dag veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw verpakkingen zijn wijd en zijd bekend. En het zijn stuk voor stuk beauties. Dit pop-up doosje is ook weer tóp. Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met Valentijn; maar dat doet niets af aan dit handgemaakte juweeltje :)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In het echt nog veel mooier! Ik kan niet wachten hem te maken, zoooo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer prachtig uit! Gaaf idee om zo'n lief doosje te maken voor je Valentijn,

    BeantwoordenVerwijderen