maandag 24 juli 2017

Week of Cards: The Winner

Hallo, heute ENDLICH die Gewinnerin der Kommentare in der Kärtchenwoche:

Hallo, vandaag EINDELIJK de winnares van alle reacties tijdens de Week of Cards:

ELLEN
(skrepsels)

Hier solltet ihr eigentlich die Ziehung des Gewinners als Fotoserie sehen...
Leider sind die Fotos gewischt.
Ich hoffe, ihr glaubt mir auch so, dass die Ziehung fair verlaufen ist (-:

Hier hadden jullie mooie foto's moeten vinden van de trekking...
Helaas zijn de foto's per abuis van de camera gewist.
Ik hoop dat jullie mij ook zo geloven dat de trekking geheel eerlijk is gegaan.

Ellen,
jouw adres heb ik.
Het stempelset komt zo spoedig mogelijk jouw kant op.


Herzlichen Dank für alle netten Kommentare!

Hartelijk dank voor alle leuke reacties!

4 opmerkingen:

  1. Matig internet, maar ook matig weer vandaag in Frankrijk en daarom toch maar een poging tot een blogrondje. Als eerste kom ik bij jou terecht, Judith. En hier val ik meteen met mijn neus in de boter, hihi. Lees ik toch dat ik bij jou gewonnen heb en dat je deze toffe stempelset naar mij op gaat sturen :-) Hoe leuk is dat?! Echt gaaf ook dat het een Duitse set is. Kan ik mooi gebruiken om een kaartje te maken voor Bob. Helemaal blij mee. Dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ellen gefeliciteerd! Weet ze wel raad mee ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, Ellen! veel plezier met deze stempels.

    BeantwoordenVerwijderen