dinsdag 26 september 2017

Bij Oma Dee: Workshop Family Planner

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Ooit had ik een up-to-date verjaardagskalender, hield ik afspraken bij door ze te onthouden, kon ik adressen en telefoonnummers zonder er over na te hoeven denken opdreunen. 
... dat is helaas verleden tijd.

Een verjaardagskalender zelf maken staat al lang hoog op mijn to-do list.
Maar ook andere belangrijke zaken bijhouden, zoals adressen, afspraken, lekkere recepten die ik niet wil vergeten...

... gaf de aanleiding voor een workshop Family Planner, die zaterdag 28 oktober Bij Oma Dee gepland staat.

Klik HIER voor meer informatie.


Zie ik je dan?

Een fleurige DEEnsdag gewenst!



2 opmerkingen:

  1. Ik ben nogal van de planning; dit vind ik zoooooo leuk. Maar ik kan het die dag qua afstand en tijd (trein...)niet redden... Zo jammer! Je sneak peek is al geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen