dinsdag 24 oktober 2017

Bij Oma Dee: Kerstkaarten inspiratie

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Afgelopen zaterdag was het weer gezellig tijdens de workshop 'snelle kerstkaarten' Bij Oma Dee.
De deelnemers waren druk met de 6 kaarten, die Cornelie, Nadine en ik hadden voorbereid.

Mijn voorbeeldkaarten waren gemaakt met het papier Knit Picky van Lawn Fawn en vandaag wil ik jullie graag nog 3 inspiratiekaarten laten zijn.







Verder gebruik gemaakt van

* Card Shoppe Marshmallow
MFT Die namics Stitched Star Stax
Scripty Word Die Joy
Stitched Circle Tags
* Nuvo Crystal Drops Morning Dew
* Zilverdraad

En hier nog de kaarten van de workshop:




Ben jij al begonnen met het maken van kerstkaarten?


4 opmerkingen:

  1. Sterrenkaarten blijven mij altijd blij maken.....
    Ja, ik heb er 3 af !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi! Dat papier vraagt niet veel, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhhh nee, nog geen kerstkaart gemaakt! Komt nog wel (hoop ik, hihi). Jij zorgt in ieder geval voor veel leuke voorbeelden. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk prachtige kaartjes Judith! Wat een leuk blokje is dit hè! Ik ben al begonnen hoor met mijn kerstkaarten anders krijg ik er nooit genoeg op tijd klaar.

    BeantwoordenVerwijderen