zondag 30 oktober 2011

Kaart voor Marianne

Deze week las ik dat Marianne een vervelend ongeluk heeft gehad.
En dat na een spannende ziekenhuis-in-ziekenhuis-uit-periode van haar man Gert. 
Het is heel heftig voor ze en daarom heb ik voor Marianne een kaartje gemaakt.




De kaart is gemaakt aan hand van de sketch van M@rjan, die ze gemaakt heeft voor Challenges For You en direct mijn bijdrage aan deze challenge.


Van harte beterschap gewenst en heel veel sterkte, Marianne!!!

Graag wil ik nog vier nieuwe volgers welkom heten:

Judith, Bianca, Marijke en Chantal!

Hartelijk welkom hier en bedankt voor jullie belangstelling in mijn blog!

Een fijne zondag allemaal,
groetjes


34 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart erg gaaf! Mooie warme kleuren in combi met het wit en in jouw eigen frisse stijl! Leuk detail, die kleine blingsteentjes! Fijn dat je mee doet, Judith en Marianne zal hier weg van zijn.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww, Judith
    Weer een mooi kaartje!
    Prachtig.
    Wat is dat strikje schattig!!

    Met mij gaat het wel weer, alleen veel hoesten en hoofdpijn. Maar..Ik kon wel even een reactie plaatsen. Hahaha


    Groetjes Rebekka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig Judith! Fris en stijlvol, en zoals altijd maken de vlinders het helemaal af! Mooie bijdrage voor de challenge (ik heb er vandaag ook mee zitten stoeien..)

    Fijne avond, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje !!! Dit zal haar vast een beetje opkikkeren. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig en vrolijk kaartje!! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke kleurtjes bij elkaar!!De vlindertjes langs de cirkel geeft ook een mooi effect. Super gelukt!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt weer een prachtkaart gemaakt, mooie felle kleurtjes heb je gebruikt, leuk de vlindertjes in de cirkel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart Judith, leuk met al die kleine vlindertjes, die kan Marianne wel gebruiken daar gaat het ook niet voor de wind.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart.
    Die vlinders vind ik erg leuk.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is superleuk en vrolijk!
    Daar wordt Marianne vast blij van :)
    Dank je wel voor je reactie op mn blog!
    De kaarten heb ik zelf ingestuurd en zijn gekozen, dussuh iedereen kan een gokje wagen :)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief, warm kaartje en wat leuk al die vlinders!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fris en vrolijk kaartje, Marjanne en Gert zullen hier zeker van opknappen, Fijne dag! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kaart, daar word je wel vrolijk van! Ik heb ook een kaartje voor haar klaar liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Judith. Ik zag je kaart en moest meteen aan de schets van CFY denken; ik zag hem er meteen in terug. Erg leuk gemaakt! Marianne zal er blij mee zijn.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan.

    Dank je voor het meedoen bij CFY,
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi warm kaartje, prachtig.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow dit is echt een "Judith-kaartje", heel stijlvol en prachtige frisse kleuren. Mooi gedaan ook met de vlindertjes. Hier zal ze heel blij mee zijn!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart Judith! Zo mooi deze kleurtjes en wat een lief gebaar. Marianne gaat dit vast heel erg waarderen! Wat lief ook die vlindertjes! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wederom een prachtige kaart! Mooie kleuren bij elkaar gezocht! Nu dan toch een geembosde achtergrond met stipjes..? ;)
    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart, mooie, heldere frisse kleuren.
    netjes gemaakt!!. Judith.
    die vlinders zijn heel leuk gedaan.
    succes met je challenge!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart met deze opbeurende kleurtjes. Die kleine vlindertjes in het rondje geplaatst zijn zooo leuk! Bedankt voor het meedoen bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je voor Marianne gemaakt, Judith!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super kaart Judith, ze zal dit prachtig vinden!! Mooie kleuren!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart heb je voor Marianne gemaakt!! Leuk die kleine vlindertjes langs de circel en de afgeronde hoekjes bovenaan!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart heb je gemaakt Judith hele mooie kleuren. En op je vraag of de kleine vlinder pons van MS het bij mij wel goed doet, nee dus hij ponst hem niet uit ik moet hem zelf uitknippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super lief kaartje! Echt zo leuk gedaan met al die vlindertjes! Hier zal Marianne vast happy van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, wat leuk vrolijk, Judith!! En wat lief om een kaartje te sturen naar Marianne, dat zal haar goed doen, zeker met deze heerlijke kleuren!!
    Wat vervelend dat Nathaniel ook wel eens migraine heeft... ja, het heeft inderdaad met slaap, maar bij mij vooral ook stress te maken. Dan span ik de spieren in m'n nek waarschijnlijk te veel en dan ontstaat dit op het eerste moment van rust weer.. tja... Maar ik voel me weer goed, hoor, gelukkig!! Bedankt voor je lieve woorden!!
    Fijne dag vandaag!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die vlindertjes zijn echt leuk gedaan in de cirkel! Zo'n kaart doet vast snel beter voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Judith, wat leuk dat je achter de winkel van Sinkel bent getrouwd. Dan begrijp ik dat je Utrechtse bent! Wat een leuke stad, ik ga er graag naar toe net als mijn dochters. Die heb ik ook al met het virus aan gestoken.
    Mooi kaart heb je trouwens gemaakt, gezellige kleurtjes.
    Groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lief kaartje! De kleine vlindertjes heb je prachtig toegepast en de stippen die overal in terugkomen maakt dat de kaart een prachtig geheel wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je een prachtige kaart met de schets gemaakt. Mooi van kleur en zo lief met alle vlinders.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Judith,
    Wat een superleuk kaartje heb je weer gemaakt. Ik vind die vlindertjes rondom zo ontzettend leuk. Daar ben je wel even druk mee geweest maar het resultaat is schitterend. Dat zorgt echt wel voor een flinke opkikker.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen