dinsdag 17 januari 2017

Bij Oma Dee: SED Lift Layout

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Voor de actuele Scrap EveryDee heeft Cornelie een te liften layout gekozen.

Magda Mizera maakte deze scrapbookpagina voor Gossamer Blue.


En dit is mijn uitwerking


Om de bruine kleur van het hout-look designpapier wat te verzachten,
smeerde ik het papier in met witte stempelinkt.


In plaats van (zwarte) spetters koos ik voor enamel dots.


I ♡ enamel dots

Ik wens jullie een gezellige DEEnsdag!

6 opmerkingen:


  1. Een hele mooie en vrolijke LO ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie war das normal mit den Layouts;)? Ist sehr schön geworden!
    LG, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ui - ein Layout... das waren noch Zeiten, als ich noch in den Layouts versunken bin :)))

    GLG
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa enamel dots; altijd leuk:). Wat ben jij goed in scrappen zeg; wow! De foto is natuurlijk goud waard en zo tussen die tags vind ik het echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen