dinsdag 18 april 2017

Bij Oma Dee: iDEE&post april

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

De kleuren van de actuele iDEE&post zijn zo fris en vrolijk, wij (het DeeTee) werden er blij van. We zijn natuurlijk telkens weer benieuwd wat jullie van de inhoud vinden.

De heldere kleuren met veel wit inspireerden mij direct. Voor mijn eerste inspiratie kaart heb voor zonnig geel gekozen. 



De basis is een top fold card (4 1/4 x 5 1/2 inch). Een stukje geel cardstock uit de kit op maat gesneden, een cirkel met Stitched Circle Stax gestanst tegelijk met het vogeltje en hartje (ook uit i&p). Vervolgens met een embossinfolder van Darice wolkjes embossed. Een smalle strook designpapier op de kaart geplakt en het stukje cardstock met 3d tape bevestigd. NUVO drops gebruikt voor de finishing touch.

Welke kleur heb jij als eerste gebruikt?

Ik wens je een znnige DEEnsdag!

6 opmerkingen:

  1. Da hast du die Sonne auf einer Karte eingefangen... TOLL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Dat vogeltje is echt een dotje. Mooi gedaan zo, alles uitstansen en weer terugleggen. Staat echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh.... heel leuk! Ik weet nog niet welke kleur ik het eerst ga gebruiken. Het ligt nog te wachten ( en dan geniet ik er eerst even zelf van). Knettergek, he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi in geel. Daar wordt je toch gelijk blij van! Bedankt voor je bezoekjes, daar geniet ik ZO van!
    Ik hou je blog in de gaten ☺

    BeantwoordenVerwijderen