dinsdag 25 april 2017

Bij Oma Dee: Workshop Interactieve Kaarten

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEndag!

Zaterdag 10 juni geef ik Bij Oma Dee een workshop interactieve kaarten.
Mocht je tijd en zin hebben, ben je van harte welkom in de gezellige winkel van Miranda.

We maken zeker twee interactieve kaarten, 
onder andere deze:


(klick HIER als het filmpje niet start)

De materialen die ik voor deze verhuiskaart heb gebruikt komen uit iDEE&post april.

Zie ik je 10 juni?

Ik wens je een Happy New DEEnsdag!

6 opmerkingen:

  1. Liebe Judith,
    eine witzige und schöne Idee und dann auch noch ein Video, toll.
    Danke für deine Glückwünsche, freue mich sehr!
    Ganz liebe Grüße, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was für eine tolle Karte!! So süß mit dem kleinen Vögelchen, das da auf einmal auftaucht!
    Danke für diese tolle Inspiration.
    Liebe Grüße
    Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa ik ben er bij; ik heb mij gelijk op jouw You Tube kanaal geabonneerd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt superleuk!!! Ik ga kijken of ik moet werken, want het lijkt me erg leuk om zulke kaarten te maken....
    En natuurlijk jullie te ontmoeten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk, leuk, ik kom 10 juni gezellig knutselen !

    BeantwoordenVerwijderen