dinsdag 20 juni 2017

Bij Oma Dee: iDEE&post kaarten

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

... het is stil hier en ook op mijn Insta account.
De weken waren en zijn gevuld met ... van alles.
Bloggen staat op een zeer laag pitje, ik zie lang niet meer alles, wat ik zou willen bewonderen. Ook mijn reacties op jullie werken zijn schaars en ver te zoeken.
Excuses, ik hoop dat er betere tijden aankomen.

Wie op iDEE&post geabonneerd is (een aanrader, al zeg ik het zelf), die ontvangt regelmatig nieuwsbrieven met (meestal) inspiratie kaarten. Heel leuk, ook wij als DeeTee verrassen elkaar telkens weer met nieuwe ideeën en uitwerkingen ((-;
Voor mij is het ontvangen van de nieuwsbrief dan ook net zo leuk spannend als voor jullie (hoop ik tenminste).

Vandaag twee inspiratiekaarten :


De cupcakejes zijn gestempeld en gestanst met de set Just for You van Lawn Fawn,
happy b-day is een mini stempelset Tiny Tag sayings uit de nieuwste LF release.
(momenteel uitverkocht)

Het witte vlak stanste ik met de Cross Stitched Die-namics.


Voor deze kaart móest ik het oranje cardstock als basiskaart gebruiken. Ik vind het een frisse, vrolijke en zomerse kleur. De vogeltjes staan gezellig op een rijtje in regenboogkleuren.
Meer dan cardstock en de stans uit iDEE&post heb je dus niet nodig.
... een tekst vond ik op de voorkant van de kaart overbodig.
Clean en simple, ik houd ervan!

En waar houd jij van?

Ik wens je een zonnige DEEnsdag!

6 opmerkingen:

  1. Twee vrolijke en gezellige kaartjes! Waar hou ik van? Van heel veel variatie, maar zeker dit soort kaarten met niet al te veel poespas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je gewoon minder tijd voor dit soort dingen. Komt wel weer! In elk geval erg leuk om weer wat kaarten van hè te zien. Wat zijn ze vrolijk! De kleuren van de vogeltjeskaart zijn gaaf bij die oranje achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke kaarten! De onderste vind ik echt geweldig! Die kleurtjes en dat vogeltje! Wat een onwijs leuke stans is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze beiden super; cupcakes doen het altijd goed op een verjaardagskaart en deze zijn hartstikke leuk! Je kaart me vogeltjes vind ik tóp! Prachtig kleurverloop en een perfect CAS design. Wow!
    Bloggen schoot er hier ook bij in. Soms is je leven gevuld met andere dingen. Ik vind het ook geen moeten; het moet leuk blijven en al helemaal geen verplichting. IG lukt wel; dat is gewoon sneller en minder tijdrovend:) Voel je absoluut niet ongemakkelijk; we zien je vanzelf weer.
    Fijne avond; liefs!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een gaaf stansje is dat vogeltje! Ik heb voor het eerst een kit besteld dus ben echt reuze benieuwd. Ik houd vooral van kaartjes met niet al te veel toeters en bellen en vind het vooral mooi als de kaartjes echt netjes en mooi gemaakt zijn. Maar ook als iemand een hele eigen stijl heeft vind ik dat altijd erg gaaf. Jou kaartjes vallen dus in alle categorieën in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen