dinsdag 8 augustus 2017

Bij Oma Dee: In verwachting en Vakantiekorting!

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Met papier uit de vorige iDEE&post, een stempelset van MFT en de snoezige So Tweet Shape Sprinkles van Doodlebug Design een kaartje gemaakt om een jong stel te feliciteren met hun zwangerschap.


MFT Circle Scribble Flowers
Card Shoppe Marshmallow Cardstock
Doodlebug Design Shape Sprinkles
☀☀☀
Heb je al de fantastische zomer Vakantiekorting van 15% gezien?
Kijk maar HIER


☀☀☀
Ik wens jullie een So Tweet DEEnsdag!
☀☀☀

7 opmerkingen:

  1. Wat een te lief kaartje! Bedankt voor je lieve kaart met varkentje! Zo'n leuke verrassing! Binnenkort een kaartje met dit knorretje op mijn blog.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief en ja hoor ik zag het al en deed een bestelling ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Die vogeltjes zijn enorm schattig zeg... Hier even genoeg knutselspullen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het weer laat ons vanmiddag in de steek hier in Frankrijk. Mooi moment voor een tweede vakantieblogrondje. Ben blij dat ik daardoor ook nog even bij jou terecht kom. Wat een onwijs mooi én lief kaartje is dit! Ik ben fan :-) Au revoir!

    BeantwoordenVerwijderen