dinsdag 21 februari 2017

Bij Oma Dee: Hello

Hello en goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Gestempeld en gestanst 
met het mooie setje van Lawn Fawn: Penelope's Blossoms
en diverse inkt uit eigen voorraad. Vergelijkbare kleuren vind je van Lawn Fawn en Versamagic.


Hello is een stans uit de set Hello Winter van Echo Park.
Het 'hello' dat ik uit bovenstaande kaart heb gestanst gebruikte ik voor de kaart hieronder:




Een paar dotjes gemaakt met
Nuvo Cristal Drops caribbean ocean
en 
Novo Glitter Drops White Buzzard.


Ik wens jou een vrolijke DEEnsdag!

12 opmerkingen:

  1. Schön farbenfroh.... :))

    Genau passend bei dem Wetter, dass sich da für die nächsten (närrischen) Tage angekündigt hat :(

    GLG
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Judith, en wat slim gedaan, om het uitgestansde gedeeltte weer te gebruiken.
    Wij zitten beide in de "HELLO" sferen.....
    Lekker vrolijke kaartjes....
    Fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag een soortgelijk kaartje als het eerste voorbij komen op pinterest, maar ik vind jouw versie leuker ;-) Eigenlijk is hetern eenvoudige techniek let een heel leuk resultaat én je hebt meteen twee kaarten. Het kan niet beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke kaarten! Tof effect hè, de uitgestanst tekst nog eens gebruiken op een witte kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is grappig: ik ben met hetzelfde idee (ook met die stempelset) als je eerste kaart een paar weken geleden bezig geweest. Maar bij werd het helemaal niks. En nu zie ik dat het jou wel is gelukt om er een mooie kaart van te maken! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, al die bloemetjes zo bij elkaar! Tekst eruit gestanst (altijd goed wat mij betreft ;-)) en die meteen voor een tweede kaartje gebruikt. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn zulke leuke stempeltjes en de kleuren vind ik zo goed gekozen. Lekker fris; ik hou van dit soort kaarten. Da's geen verrassing:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes in heerlijke kleurtjes, dat schreeuwt om VOORJAAR!

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen