dinsdag 14 februari 2017

Bij Oma Dee en Alexandra Renke are celebrating Valentine's day

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Miranda heeft in de winkel een themawand rondom Valentijnsdag ingericht.
Onder andere de nieuwste collectie van Fancy Pants Sweet Nothings.



Een lijn in frisse lenteachtige kleuren met zwart als een stoer accent.
Dat je deze serie ook anders kan inzetten, laat ik graag met mijn scrapbook layouts zien.


Speciaal voor Valentijnsdag heeft Miranda een verrassing:
je krijgt 14% korting op je aankopen vandaag.
Neem gauw een kijkje in de webwinkel.

Ook de Renke Manufaktur viert Valentijnsdag én de verjaardag van de Erlebniswelt met een korting van 14%.
Dat is mooi, gezien er veel nieuwe producten verkrijgbaar zijn in de (web-)winkel,
onder andere de stans Herz Kreis, die ik op de layouts gebruikt heb.



Bij Oma Dee und die Renke Manufaktur feiern heute Valentinstag mit einem Rabatt von 14% auf verschiedene Produkte.
Schaut doch gerne vorbei.

Zu den Webshops geht es
HIER (Bij Oma Dee)
und
HIER (Renke)

Have a LOVELY day!


6 opmerkingen:

  1. Dir auch einen wunderbaren Tag voller Herzen ♥

    GLG
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ook voor jou; tot gauw! En je LO's zijn weer zó mooi!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi mooi. En korting, leuk! Maar balen, ik moet zo weg. Dus geen tijd om van die 14% te genieten. Misschien maar goed ook, dit is nog goedkoper ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, en dan loop je weer achter de feiten aan hè.. het is inmiddels de 15e... maar ik heb de laatste tijd al genoeg gekocht! Je layout is weer prachtig, mooie details maar de foto's blijven het middelpunt, daar houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen