dinsdag 20 juli 2010

Verjaardagskaart rond

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de zoon van mijn vriendin, die 19 is geworden. Het is best moeilijk voor die leeftijd iets leuks te verzinnen, wat dan ook een jonge man aanspreekt. Ik heb geen negatieve reactie gekregen, dus misschien vond hij de kaart of helemaal niks of het interesseerde hem minder?
Wat de layout betreft, ik merk dat ik eerder met minder tevreden ben. Echte scrappers verzinnen meestal van die leuke kaartjes, die smaakvol gestyled zijn... Bij mij hoort eenvoud, denk ik.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Judith!

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
    Ik heb jouw creaties natuurlijk ook meteen even bekeken en ik vind ze prachtig! Ik blijf je zeker volgen hoor!

    Deze kaart vind ik ook heel gaaf! Ik vind de layout zeker niet eenvoudig hoor, je hebt hem ook mooi versierd met die tag en leuke vogel!
    Ik denk dat een jongen van 19 misschin niet eens ziet dat de kaart zelf gemaakt is haha. Waarschijnlijk vond hij hem zo mooi dat hij dacht dat je hem zo gekocht had!

    Fijne dag verder!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja lastig voor een knul van 19...maar goed gelukt hoor!!!

    groeten Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzetten leuk kaartje heb je gemaakt en de rest van je creaties op je blog zijn ook al helemaal super
    leuk leuk leuk
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Judith,
    Ik kan je email adres nergens vinden,dus geef ik hie rmaar antwoord.
    De stempels heb ik al jareb geleden eens bi he Kruidvat gekocht,helaas hebben ze die nu niet meer.
    Misschien dat je ze nog op Marktplaats kan vinden?

    Gr.Stempelientje

    BeantwoordenVerwijderen