zondag 22 augustus 2010

Bedankt!

Een bedankkaartje, gemaakt met papier van Eline Pellinkhof.




4 opmerkingen:

  1. Hier ben ik dan, gevonden! Ik heb alles maar eens bekeken, vanaf het begin. Heel veel mooie dingen gezien!Dit kaartje hier is ook super, heel mooi van kleur en origineel!
    Mooie blog, die hou ik vanaf nu dus in de gaten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat het je gelukt is om weer een foto te plaatsen, leuke foto!
    Mooi kaartje, leuk dat ie openflapt en dat er thee in zit!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,
    wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg super, en wat leuk je foto .
    succes straks met de zwemles.
    wat knap zeg zwemvaardigheid (3) rens heeft nu a,b, en c en niek is voor a bezig. Rens begint volgende week voor de 1ste keer met voetballen en ik ben heel benieuwd wat hij daar van vind maar hij staat op met een bal en gaat na bed met een bal dus denk dat dat wel goed zal komen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith!

    Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt de laatste tijd. Dit is ook een erg leuk idee met het theezakje, heel gaaf!
    En wat een leuke profielfoto heb je.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen