vrijdag 31 december 2010

Lantarentjes

Deze kleine lantarens zag ik bij Linda en Ingrid.
Omdat ik sinds kort een scor-pal heb (jippie) was de basis snel gemaakt. Op de site van Kitty kun je het patroon vinden.




Het 'hart' van de bloemen is een splitpen, die ik 'geverfd' heb met StazonInk.

Dit is mijn laatste blogbericht voor dit jaar. 
BEDANKT
voor jullie bezoeken aan mijn blog en de telkens weer positieve reacties, die ik van jullie mocht ontvangen!!!
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en voor het Nieuwe Jaar
goede gezondheid, vreugde, veel inspiratie en creativiteit!





17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lantaartns Judith! Werkt super he de scor-pal.
    Fijne jaarwisseling en een heel goed 2011.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lantaarns zijn dit geworden, ik vind ze meer dan GEWELDIG !!!! Ik ken de scor-pal zelf nog niet, hoor er veel over, maar heb eigenlijk geen idee wat je er allemaal mee kan. Wordt toch tijd dat ik dat eens allemaal ga vragen, want ik geloof dat ik niet lang meer achter kan blijven, als ik dit soort prachtige projecten zie.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe, en een fantastisch creatief nieuwjaar !
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze práchtig!
    Fijne jaarwisseling en alvast een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh die lantaarns heb je mooi gemaakt Judith :) ook die van de andere dames zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lantaarntjes om af te sluiten! Heel handig he, die scor-pal ;)
    Ik wens ook jouw en je familie alle goeds voor 2011.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful project ... Looks like it would have many uses. Thanks for the inspiration.
    Hugs, Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En wat voor een laatste blogbericht, je lantaarns zijn super! (Is hier nog bakpapier aan te pas gekomen?!) Ik wens je alle goeds, geluk en gezondheid toe voor 2011, voor jou en je gezin. Tot blogs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, Inge. Hier heb ik bakpapier voor gebruikt, daar schijnt het licht heel warm door
    (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie lantaarns! Ook je slingers vind ik leuk! Daar zullen de kersverse ouders blij mee zijn. Iets om altijd te bewaren.
    Een gezond en gelukkig 2011! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Judith, ook voor jou de allerbeste wensen en een prachtig jaar toegewenst. Wat zijn die lantaarns leuk, zeg! Ook gaaf is het bestempelde plastic zakje. Erg leuk!Nogmaals dank voor je superlieve berichtjes. De afmetingen dokter ik altijd zelf uit. Ik ga de maten nemen en ze aan je mailen. En we blijven ook weer dit jaar lekker bezig he?! :-) Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    wat is hel lief.
    Echt schattig.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh, wat zijn deze lichtjes leuk!! Heb ze nog nooit eerder gezien, zometeen ook even bij de andere dames gaan kijken.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatjes! Heel erg mooi geworden en het idee ga ik zeker onthouden!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen