vrijdag 25 oktober 2013

Knutsel & Zo: Cadeau

Goedemorgen op deze nieuwe KNUTSEL & ZO vrijdag.

Vorige week waren wij uitgenodigd voor een verjaardagsdiner.
Voor de jarige gastvrouw 'omhaakte' ik een glazen pot met zpagetti garen.
Extra theelichten beplakte ik met mooi lint en versierde een broodzak in de kleuren die ze mooi vindt.

Het venster is gemaakt met een hartjes mal en mijn snij-en embossingapparaat
(ik ben in het bezit van de Double Do XL)
Folie tussen de broodzak en het designpapier geplakt,
zo kunnen de lichtjes er niet uitvallen.


De volgende materialen gebruikte ik uit de webwinkel:



Ook deze week zijn KARIN & DIDY, ANNEMARIE & MERIT en SANNE
weer creatief bezig geweest. Hoppen jullie mee naar hun blogs?

Fijne dag en bedankt voor jullie bezoek!

29 opmerkingen:

  1. super leuk cadeautje, leuk idee zo met het broodzakje, ga ik onthouden en gebruiken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig cadeautje Judith! Leuk om te geven en leuk om te krijgen! Erg origineel en erg mooi gemaakt.

    Fijn weekend alvast...en ik hoop, tot snel?
    Liefs,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk cadeautje Judith! Ik weet zeker dat dat bij de gastvrouw in de smaak is gevallen.

    Fijn weekend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk cadeautje voor de gastvrouw en zo persoonlijk dan ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOH wat ziet dit er leuk uit zeg! Eigenlijk zo makkelijk te maken (dat zakje dan he, haken kan ik niet) en kijk nou wat een geweldig setje je hebt. Prachtig hoor!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gewledig leuk kado heb je gemaakt Judith, SUPER!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk! Mooie kleuren en het zakje vind ik heel gaaf gedaan met het doorkijkje. Samen met de kaarsjes en het haakwerkje is het een erg leuk setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Judith, wat heb je dit weer mooi gemaakt... Die broodzak is prachtig even de pot ook! daar.was ze zeker blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk, een cadeautje naar mijn hart. Iets gehaakts en dit Eline-papiertje, een perfectie combi. Ik ben er verliefd op!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk setje om cadeau te geven toch! leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Judith, bij deze doop ik je tot de cadeautjes-koningin! Wat een leuk setje weer! Enne, zaterdag rijd ik misschien wel even langs bij oma dee, maar voor mijn geen workshop, hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk setje Judith! Erg leuk om dit te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi! Dit zal in de smaak zijn gevallen. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een mooi kado geworden. Gezellig nu, de kaarsjes weer aan!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk cadeautje heb je zo weer gemaakt, Judith! Daar ben jij toch echt wel een ster in, hoor!! Super!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Judith,
    dit ziet er weer zo gezellig uit!
    Heel mooi met dat hart zo uitgesneden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet dit er gezellig uit, de gastvrouw was er vast erg blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig cadeautje, Super!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi! een heel leuk cadeautje om te geven en vast en zeker ook om te krijgen.
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Judith, wat ziet dit er weer gezellig uit! Potjes omhaken heb ik al wel gedaan...maar niet met dit super leuke dikke garen! Lijkt me nog best een lastig klusje maar o zo leuk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi de creatie die je hebt gemaakt,prachtig zeg.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het ziet er echt superleuk uit!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi en lief kadootje! Leuk om te geven en ook leuk om te krijgen!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow, wat is dit weer super leuk, mooi, attent Judith! Mooi, héél mooi!! En dit jaar wederom geen kerstkaartjes? ik moet nog beginnen... Heel fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt. Zou ik heel blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen