zaterdag 29 maart 2014

Made by Nella en een klein beetje van mijzelf

Mijn (knutsel) vriendin Nella verraste mij voor mijn verjaardag met een vaas mooie bloemen.
Papieren bloemen welteverstaan (-: 
Ik vind de kleurencombinatie zo fris en vrolijk, dat ik deze creatie graag wil inzenden Bij Oma Dee, waar deze maand de uitdaging 'maak geen kaart' luidt.
Nella heeft namelijk geen blog, maar ze maakt wel mooie dingen, die ik graag met jullie deel.


En ook ik wil graag nog de bedankjes inzenden, die ik had gemaakt voor de gezellige Stampin' Up workshop, die Marit onlangs bij mij thuis gegeven heeft.


Het 'envelopje' met een dubbelzijdige pocket is gevouwen uit een vierkant vel designpapier.
Ik heb al gezocht naar de uitleg van het model, maar helaas heb ik de tutorial niet opgeslagen.
Zodra ik deze gevonden heb, zal ik een link plaatsen.




15 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief dat je deze pracht card out a box mee laat doen voor Nellie.
    Hij is trouwens bijzonder leuk gemaakt en vrolijke kleurtjes ook.
    Ook de bedankjes heb je heel leuk gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi dat bloemenvaasje van je vriendin! Leuk dat ze zo mee kan doen aan een challenge. Is daar een tuto van ik vind het super leuk! En jouw envelopjes zijn ook al zo leuk! !! Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een frisse kleurencombinatie heeft je vriendin gebruikt. Prachtige kaart. Trouwens die bedankjes die jij maakte zijn ook super mooi. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vriendin heeft zeker een mooie bos bloemen gemaakt, hopelijk win je de challenge en kan je haar verrassen. De envelopjes zijn erg leuk, hopelijk vindt je snel het patroontje ( misschien leuk voor een kindertraktatie...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kleurencombinatie. Leuk dat je dit inzend b ij oma Dee.
    Envelopjes zijn ook heel erg leuk.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat een gave bos bloemen ;-) Superleuk zeg zo'n knaloranje accent tussen al dat blauw. Zeg maar tegen Nella dat ze snel een blog moet starten haha. Je presentjes zijn ook leuk en lekker (helaas heeft Rick het stroopwafeltje ingepikt, maar de thee was heerlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk wat Nella heeft gemaakt! Zeker tof deze kleuren combinatie! Geef de complimentjes maar aan haar door!
    Je pakketje vond ik al zó schattig, en het zou leuk zijn als je de tutorial nog eens vond. Leuk zo'n dubbele post, en tof dat je en Nella deze keer weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige creaties, Judith; van mij ook complimenten aan Nella!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha wat leuk! toevallig heb ik ook en bloemen card-in-a-box gemaakt van de week. Ik vind het een ontzettend leuk model om te maken. En het werk valt ook nog mee. Kom mandag maar eens kijken.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Judith,
    Allereest; heb ik iets gemist? Ben je jarig geweest? Alsnog van harte gefeliciteerd!
    En ten tweede; Wat een super GAVE creatie heeft Nella voor jou gemaakt. Wat een vrolijke kleuren.......
    Ene.....jouw enveloppen zijn ook heel gaaf. Heb je die met het Punch Board gemaakt?
    Groetjes en geniet van het super mooie weekend,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een gave creaties van Nella, complimenten! Ze moet gewoon een blog maken hoor haha.
    En jouw theezakjes zijn ook heel schattig. Blijft een leuk modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf wat je van Nella gekregen hebt, idd heel fleurig!
    En wat een gezellige bedankjes heb je gemaakt, hoop dat je de link nog vindt.

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De creatie van Nella is super maar ik vind je bedankje ook geweldig; koekje was heerlijk en de thee ver-ruk-ke-lijk! Ik heb er al een paar naar zitten kijken hoe je dat hebt gemaakt. Hoop dat je de beschrijving nog vindt; ik hou mij aanbevolen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig bloemen doosje maakte Nella. Moet wel lachen, maak geen kaart.... dit is stiekem toch een kaart... en dat is nou juist zo geweldig aan dit ontwerp! Dat vlop doosje is ook weer prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen