maandag 28 april 2014

Workshop op Koningsdag

Hebben jullie een leuke eerste Koningsdag gevierd?
Wij wel.
Samen met Dora reisde ik afgelopen zaterdag naar Bovenkarspel,
waar Nadine "Bij Oma Dee" een Kaartenworkshop gaf.

Wij begonnen met het maken van een standaard, waarin drie kaarten opgeborgen kunnen worden.

Ik koos voor lime, wit en pink. Een kleurencombinatie, die ik zelf heel vrolijk vind.

Hier het geheel: 



alle kaarten op een rij


De sfeer was heel gezellig! Een leuke club mensen, bekenden en onbekenden.
Heel tevreden reden wij pas tegen 18 uur weer naar huis...

Bedankt Nadine voor de workshop en Miranda voor de goede zorg!
Op Cornelie's blog kun je haar uitwerking vinden. 
Zij gebruikte kleuren, die mij ook aanspreken. Maar die pasten niet bij mijn basispapier...
Dora's geheel is ook gaaf geworden. Wellicht laat ze het nog een keertje zien op haar blog.

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vrolijke kleuren zijn dit Judith, een erg leuk idee een standaard met daarin kaarten. Super! Fijn dat jullie het allemaal zo gezellig hebben gehad, daar doe je het toch ook voor. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kleurencombinatie heb je gebruikt! Ik vind het een prachtig geheel geworden en kan me voorstellen dat je hier vrolijk van wordt! Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Lekker vrolijke, frisse kleuren inderdaad. Erg leuke kaarten, heel leuk geheel ook. De roze vegen zijn echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh had jij ook zo'n leuke Koningsdag? Ik ook hihi. Gave set is het Judith, had hem natuurlijk al in het echie bewonderd, maar vind het superleuk hem nu ook op je blog te zien. Die voorkeur voor frisse kleurtjes hebben we echt gemeen, ik ben er ook gek op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Judith,
    Wat ziet dat er vrolijk uit. Super leuke kleuren combinatie! Echt SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow love how you used this collection.. fabulous cards..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke set heb je gemaakt. Heerlijk om zo met z'n allen bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het wat inderdaad een geweldige dag! je hebt ook echt je kleuren gebruikt. mooie frisse en vrolijke resultaten heb je gemaakt.
    oei...ik moet die van mij nog afmaken.
    dit gaan we vast nog een keer doen. ((:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes zijn het zeker en je standaard is erg gaaf geworden! Leuk dat het weer zo gezellig was!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke workshop met prachtige resultaten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk geheel! Zie op één van de kaartjes een vleugje oranje. Dat is zeker speciaal voor Koningsdag ;) Volgens mij heb je samen met Dora een hele gezellige dag gehad in Bovenkarspel!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 't Is echt vrolijk en fris, de serie die je gemaakt hebt! Grappig hè, uit hetzelfde blokje zulke verschillende uitwerkingen?! Op naar de volgende keer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk geworden met het groen. Toch mooi weten door te voeren! Tof geheel!

    BeantwoordenVerwijderen