vrijdag 16 mei 2014

Knutsel & Zo: Cadeautasje voor Leonie

Goedemorgen op deze nieuwe KNUTSEL & ZO vrijdag.

Een cadeautje voor Leonie, die op Bevrijdingsdag 14 jaar werd.
Ze wilde graag een fris zomers geurtje,
wat door de drogist in vrolijk cadeaupapier werd ingepakt.

Daar wilde ik graag nog iets persoonlijks aan toevoegen.
Daarom een cadeautasje in knal roze (-:




Het designpapier van Pink Paislee Hello Kid koos ik vanwege het felle pink en de jeugdige kreten (-:
Op de label stempelde ik Gefeliciteerd van Marianne Design
Door het pergamijnen loonzakje heen is het patroon van het papier nog goed te herkennen.

De volgende materialen gebruikte ik uit de webwinkel:



Nu hop ik naar KARIN & DIDYANNEMARIE & MERIT en SANNE.
Komen jullie ook gezellig een kijkje nemen op hun blogs?

Fijne vrijdag!


18 opmerkingen:

  1. Niets persoonlijker dan een eigen gemaakt cadeautasje, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker knallen met dit tasje, dat kan zeker voor zo'n jarig meid. Erg leuk gedaan Judith, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vrolijke kadotas!!

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al dat roze en erg leuk zo'n persoonlijk tasje met eigen naam! Leonie was vast heel erg blij met haar kado's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk hoe je het pergamijnzakje verwerkt hebt! Gaaf tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie felle kleurencombinatie. echt voor zo'n sprankelende meid.
    prachtig gemaakt.
    veel plezier met het wandelen. ik heb mijn wandeltocht ook gemaakt op het land..((: zit nu achter een kopje koffie.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Judith,
      je zou dit kunnen insturen bij: http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
      en bij: http://decreatievezebra.blogspot.be/

      Verwijderen
  7. Wat een gezellig cadeautasje! Mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al dat roze en met eigen naam! Een supergaaf kadotasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf cadeautasje! Het vellum zakje met label maakt het helemaal bijzonder.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Judith, wat leuk dat je vlak bij Beekbergen was met de pasen! Je bent altijd welkom hoor! Goed nu je creatie, wat een super lief tasje heb je er van gemaakt. Leuk de vrolijke roze kleurtjes en erg grappig zoals je de tag op het tasje hebt verwerkt, leuk dat je hem inderdaad door het zakje heen ziet zitten. Fijn weekend gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk geheel zo! Tof gemaakt het tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het tasje alleen al is een mooi cadeau om te krijgen. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een enig cadeautasje! Lekker vrolijk en persoonlijk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Judith,
    je tasje is weer helemaal leuk voor Leonie. Mooi roze, niet te kinderlijk en niet te ouwelijk. Volgens mij precies goed!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk kadootje zo, Judith!
    Zal zeker in goede aarde zijn gevallen.
    Geniet van het zonnige weekend.
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat is toch wel heel erg leuk om zo'n cadeautje te krijgen ! Mooi! Ik heb jouw kaartenhouder nagemaakt en op mijn blog gezet, ik heb je naam er bij gezet en een link naar je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel erg leuk geworden, Judith, mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen