dinsdag 5 april 2016

Bij Oma Dee: Challenge Scrap EveryDEE

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Vandaag een layout,
naar aanleiding van de Scrap-Challenge van Bij Oma Dee.
Laat je inspireren door de vissen van het Moodboard Scrap EveryDEE #2


Ik vond tussen de nog niet ingeplakte foto's deze foto van een traktatie:

kleine yoghurt bekertjes aan een vissenhengel.


De dolfijnen zijn van Rive-Creatief (sorry geen directe link, vraag het gerust aan Miranda),
traktatie stempelde ik op MFT Die-namics Pierced Traditional Tags
De zee gekleurd met een Blending Tool 
Visjes zijn van MFT en Lawn Fawn

Op de weblog van Bij Oma Dee vind je deze dagen veel inspiratie rondom het thema vissen.
Neem een kijkje en doe mee!

Met een layout, een pocket page of misschien wel een kaart?





6 opmerkingen:

  1. Over creatief gesproken...
    Niet allen je L.O. ziet er super leuk uit.
    De traktaties op de foto mogen er ook wel zijn hoor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie ik nou danoontjes op jouw foto? Daar waren mijn jongens vroeger helemaal gek op. Je LO ziet er leuk uit. Gaaf zijn al die verschillende vissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe krijg je het voor elkaar; you LO zijn super! Ik vind je gevoel voor kleur en vormgeving echt super. Tóp! En zoals Ellen schrijft: ook hier waren vroeger de Danoontjes niet aan te slepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je LO echt weer heel gaaf! Zo mooi hoe jij dat bij elkaar matched. De traktatie is ook zo gaaf bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blauwe zee! Leuk gedaan Judith!

    BeantwoordenVerwijderen