dinsdag 2 augustus 2016

Bij Oma Dee: Shine

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Ben je ook zo lekker aan het genieten van de warme zonnestralen, die je huid verwarmen?
Ik wel. Gisteren een fris briesje in de ochtend maar in de loop van de dag aangename 23 graden en een blauwe lucht achter een mooi wit wolkendek (-;

Hoe is het bij jou?
Heet?
Zonnig?
Regenachtig?
Lekker?
Nat?
of van alles wat?

Ik hoop je in ieder geval te kunnen verwarmen met deze zomers gele kaart,


De sterretjes hebben een subtiele glanslaag.

De basis is gesneden uit Card Shoppe Marshmallow
Designpapier uit iDEE&post,
gestanst met Stitched Star Stax Die-namics en Blueprints #20

So,
let the sun shine!

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Judith. Laat de zonnestralen nu maar komen :o)
    Fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zonnige kaart! Leuk, met zo'n groot shakergedeelte.bij ons komt de regen nu met bakken uit de lucht. Maar hier binnen schijnt het zonnetje ;), want mijn tantes komen een dagje knutselen. Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een warme, stralende kaart! En zeker heb ik gisteren genoten. Vooral in de middag was het heerlijk weer!
    Nu even niet...het regent...beetje knutselen, beetje lezen, ook gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Judith,
    hier word ik wel blij van! Zo'n mooi groot shakergedeelte. Mooi gedaan. Hier is het nu nog wat somber, maar we mogen niet klagen toch? Al zulke mooie dagen gehad en gisteren weer buiten gegeten. De laatste jaren nog nooit zo vaak buiten kunnen eten! Heerlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa sterren :) Wat een prach-ti-ge shakerkaart! Hier geniet ik van het weer; na werktijd :) Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier vandaag regen (nat geregend op mijn fiets) maar hier op zouw blog schijnt de zon. Prachtig gemaakt Judith, wordt er gelijk vrolijk van.
    Groeten, AARTJE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa, de warme zonnestralen die we vandaag buiten een beetje gemist hebben. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi, als ik dit lees is het helaas een kletsnatte dag maar morgen voorspellen ze al beter gelukkig ;-)
    Je kaartje brengt wat kleur en is zo leuk met de kleine sterretjes.
    Fijne avond,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even tijd voor een vakantieblogrondje. Lekker op het terras van 'ons' huis met uitzicht op de Montagne Noir, genietend van de lichtjes in de verte en een verkoelend briesje. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt, Judith! Inderdaad heerlijk zomers en voor mij dus heel toepasselijk. Overdag schijnt hier de zon volop en is het meer dan 30 graden. Zo mooi dat het designpapier doorloopt in de verhoogde rand. 't Is een plaatje! Bonsoir!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, het is hier behoorlijk frisjes, maar ja, na drie weken troposche temperaturen is dat niet zo gek... Maar goed ook, want er wacht nog veel werk en daar moet ik niet al te warm weer bij hebben. Gaaf, die zonnestralen op je kaart! En shakers, tja, I love it! Ga je ook nog op vakantie (of ben je op vakantie). Hoe dan ook, geniet nog even flink van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen