dinsdag 6 september 2016

Bij Oma Dee: Schetsuitwerking

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

In de zomervakantie stuurde Nadine een viertal schetsen op,
Twee uitwerkingen laat ik vandaag graag zien:

De eerste kaart is uitsluitend gemaakt met Card Shoppe cardstock
en stansen van SugarPea Designs: SugarCuts – Heart Journal Card en MFT Die-namics.




Voor de tweede gebruikte ik ook Card Shoppe cardstock en design papier Sunny Days van Elle's Studio. De paperpad zit bij de actule iDEE&post.
Ik gebruikte Stitched Rounded Square STAX van MFT en de crop a dile corner chomper,
Hemp Cord en een tekststempel van MFT.



Nadine en Cornelie hebben hun schetsuitwerkingen op hun weblogs laten zien.
Zijn jullie er misschien ook al mee bezig geweest?

Ik wens jullie een lovely DEEnsdag!

7 opmerkingen:

  1. Ja, ja, ik ben ook al bezig geweest met de schetsen. Leuk zijn ze, he?! Jij hebt ook mooie uitwerkingen gemaakt. De kleuren van de eerste kaart vind ik erg origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan toveren met papiertjes en stansen, heel mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaartjes, heel mooie uitwerking van de schetsen .
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig hoe jullie allemaal totaal iets anders van deze schetsen maken. Deze zijn echt helemaal 'Judith'.. prachtig!! Je babykaartjes van je vorige post zijn ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke schetsen en ook twee geweldige uitwerkingen. Maar die bovenste, Judith, die vind ik wel zo ontzettend gaaf! Ben gewoon jaloers op jouw kaartje, zou willen dat ie van mij was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Judith,
    was für süße Karten. Die erste mit den Herzchen ist ja auch der Hammer. Das kleine Herz so unregelmäßig gefällt mir besonders gut.
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen