zondag 18 december 2016

Advent Blog Hop day 18

Heute öffnen Cornelie, Dani, Katja und Daniela um 18 Uhr das 18. Türchen des Advent-Blog-Hop.

Vandaag openen om 18 uur Cornelie, Dani, Katja en Daniela het achttiende deurtje van Advent-Blog-Hop.

... and my eighteenth:


Je ziet hier meerdere pakjes liggen. Verpakt heb ik lekkere chocolade, een zakje oploskoffie en het Kerstverhaal in een modern jasje.
Het verhaal heb ik in hoofdstukken geknipt en over een aantal zakjes/dagen verdeeld.
Zo blijft de spanning erin en kan ze op verschillende dagen genieten van koffie, iets lekkers en het verhaal.

Het mooie maxi washi tape is van Little B. Tijdens het Kreatief Treff weekend heeft Alexandra een loterij voor het goede doel georganiseerd. Het tape was één van mijn winnende lootjes.


In diesen sechs Päckchen habe ich leckere Schokolade, löslichen Kaffee und die Weihnachtsgeschichte von Heute (in Kapiteln zerteilt) gesteckt.
So kann sie an diesen Tagen genießen von einer Tasse Kaffee, etwas süßem und der Geschichte.

Das wunderschöne maxi Washi Tape ist von Little B. Ich habe es am Kreativ Treffen bei der Tombola gewonnen.


Bis morgen!
Tot morgen!

6 opmerkingen:

  1. Jouw advent blogberichten zijn stuk voor stuk pareltjes; iedere keer weer een feest om te zien. Dit is ook weer zó mooi! Eenvoud met prachtige details; hier hou ik van:)
    Door de drukte hier hopeloos achtermet bloggen; sorry....
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wuw, Judith, wat ziet dit er prachtig uit, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! As ik toch geen werk had, had ik vast tijd om alles te volgen. Helaas lukt me dat gewoon niet, in december al helemaal niet! Maar wat ik zie is prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg met veel plezier je blogposts met al -die geweldige cadeautjes. Zo heb ik ook een beetje en advent-kalender ;-) Leuk idee om het kerstverhaal in delen erbij te doen!

    BeantwoordenVerwijderen