dinsdag 12 september 2017

Bij Oma Dee: Little Gifts

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Een paar kleine cadeautjes had ik nodig.
My Favorite Things heeft naast de geweldige stansen ook design papier in het assortiment.
Het papier Party Patterns heb ik voor deze mini presentjes gebruikt. En ook mijn Envelope Punch Board is weer eens ingezet.


Dat deze doosjes echt niet groot zijn, zie je hier in vergelijk met de inkt kubussen van Lawn Fawn en Reverse Confetti.


Just For You is van Lawn Fawn,
stempel set Just For You
Cirkel van MFT

Inkt:

Ik wens je een fijne DEEnsdag!

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze tof, jouw mooie doosjes. Roze en geel, lekker vrolijk! Dat kunnen we gebruiken met dit grijze weer...
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er gezellig uit...lekker vrolijke doosjes!
    Ik heb je een mailtje gestuurd.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag ze al op IG; klein maar echt super! Ik vind dit soort felle kleuren zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen