dinsdag 6 november 2018

Sketch

Hello en welkom to Days of Joy 

***
Eenmaal bezig met de pagina's voor mijn Days of Joy album bedacht ik dat het hebben van een schets wel aardig zou zijn.
Heel eerlijk gezegd werk ik niet eens zo graag met een schets (-;

Jullie wel? Vind jij het fijn om een sketch als basis ter beschikking te hebben?
Dan hoop ik, dat onderstaande schets je helpt bij het inrichten van een pagina.


***
Als ich mit einer meiner Days of Joy Seiten beschäftigt war, kam mir der Gedanke für ein Sketch.

Ganz ehrlich gesagt arbeite ich eigentlich nicht so gerne mit einem Sketch... (-;

Aber vielleicht hilft es euch eine Vorlage/Grundlage zu haben?
Dann hoffe ich, dass euch der Sketch das Einrichten einer eurer Seiten erleichtert.
Dag 6 - met ruimte voor twee kleine foto's.
De fotoframes zijn nog niet definitief opgeplakt. Wellicht vervang ik die twee tags nog voor één grote, afhankelijk van de maat van de foto, die ik op de dag zelf maak.

Tag 6 - Die Möglichkeit zwei kleine Fotos zu verarbeiten.
Die Fotoleisten habe ich noch nicht definitiv festgeklebt. Vielleicht wird es anstatt zwei kleinen Fotos ein großes geben.


***
Links onder heb ik een kleine leporello geplakt, waarin ik de dag kan documenteren.
Enjoy the moment is heat embossed.

Unten links habe ich ein kleines Leporello geklebt, in dem ich den Tag festhalten kann.
Den Text Enjoy the moment habe ich heat embossed. 


***
Een sketch dient als basis, als springplank. Misschien past de sketch beter bij je foto(s) of journaling, als je hem een kwartslag draait.
Of je vergroot je leporello, zodat je er meer in kunt opschrijven?
Je bent volledig vrij om de sketch naar eigen smaak in te richten.

Ein Sketch dient als Basis, als hilfreiche Vorlage. Vielleicht passt es besser zu deinem Foto, wenn du den Sketch um 90 Grad drehst?
Oder dir ist das Leporello zu klein, da du an diesem bestimmten Tag viel mehr schriftlich festhalten möchtest?
Der Sketch darf dir helfen, sollte dich aber keineswegs einschränken.
Deiner creativen Freiheit sind keine Grenzen gesetzt.



Clear Stamps

Dies

Stempel inkt
* Encore Mini Gold
* VersaMark


2 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    wat een mooie uitwerking van de LO. Tot nu heb ik nog geen LO's gemaakt.
    Wie weet komt dat nog eens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie weer van alles mooi's voorbij komen. Wat ben je weer lekker bezig en wat een prachtige materialen allemaal! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen