vrijdag 6 december 2013

Knutsel & Zo vrijdag: Hele mooie Kerstdagen

Goedemorgen op deze nieuwe KNUTSEL & ZO vrijdag.

De papiertjes van Eline's Woodland Christmas zijn zo leuk! Traditionele kerstkleuren zoals rood en groen verwerk ik graag met een feller kleurtje. 
Zo ook vandaag.


Kraftpapier, designpapier en een strook groen cardstock op maat gesneden.
Een ster uit het cardstock gestanst en vervolgens de rest met een embossingfolder bewerkt.
Twine aan de uiteinden van de punten gebonden,
in 3d op de basis geplakt. Tekst gestempeld, klaar.

De tweede kaart heeft ook een doorkijkje.

 Met de Party Balloons Die-namics een kerstbal uit cardstock gestanst.
Handig zo'n ballon op zijn kop (-:
Twine, 3D tape, stempel en de CAS kaart was geboren.



Ben je ook enthousiast over het papier,
in de webwinkel van Knutsel & Zo is het met korting te koop.

Deze materialen uit de webwinkel heb ik gebruikt

ook met deze papierlijn hebben gewerkt?
Ik ga kijken, ga je mee?

Fijne dag!

18 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    Wat een super mooie kerstkaarten heb je weer gemaakt. Helemaal leuk. Ik zelf heb echt nog geen enkele kerstkaart gemaakt, buiten onze knutselmorgen om,bij Marit! Ik moet je ook heel eerlijk zeggen, het ontbreekt mij aan tijd en inspiratie!
    Groetjes en gezellig weekend,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great cards!! Love how you used the negative.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn weer zulke leuke kerstkaarten en vooral dat frisgroene heeft wel iets bijzonders.
    Leuk met die doorkijkjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke doorkijk kerstkaartjes, lekker vrolijk zijn ze ook.

    Fijn weekend veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes weer! Leuk hoe jij de 'traditionele' papiertjes combineert met een vrolijker papiertje!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim om de ballon op z'n kop te gebruiken. Helemaal goed! Leuk met de doorkijkjes. Toffe kaartjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Vooral die ballon-op-z'n-kop, gaaf! Mooie kaarten, Judith! Fijne Sinterklaas dit weekend!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ja, een ballon op z'n kop! Wat een goed idee. Handig joh, zo een creatief brein. ;-) Heel leuke kaartjes zo met de doorkijkjes. En tsja.. sterren hé hihi. Ik zal mijn knutsel-cadeaus nog even op de foto zetten, dan kan je even gluren. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg, deze kaartjes. Ik vind de doorkijkjes heel leuk!
    Ik zag je liftkaarten in en flits, dus ik ga daar even kijken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaartjes Judith! Erg leuk gedaan met de doorkijkjes, tja je moet het maar zien die ballon op zijn kop! Je bent goed op weg met je kerstkaartjes! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke kerstkaarten. mooie kleur groen!
    en wat een leuk idee om die stans op de kop te doen. ziet er echt uit als een kerstbal. leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 mooie kaarten, hoewel de kaart met de ster nog net iets gaver is, als er dan gekozen moet worden dan hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent een kerst-inspiratiebron, wat leuk deze touw-kaarten! Ik ga niet kiezen want ik vind ze even leuk ;-)

    Liefs,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten !
    Een fijne en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen