dinsdag 10 december 2013

Voor Tim

Hallo en welkom!
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen.

Vandaag een wiebelkaartje dat ik maakte voor Tim's verjaardag. De stempels van Lawn Fawn zijn zooo super schattig! Gezien ik het inkleuren nog onder de knie moet krijgen, heb ik het vosje gepaper pieced.


Tags van Papertrey Ink,
stansen van MFT

Zaterdag ga ik een workshop 'inkleuren' volgen bij Dora.
Door omstandigheden hebben we al heel lang niet meer samen geknutseld.
Normaal doen we dat regelmatig, maar het kwam er gewoon niet van.
Zaterdag dan maar tijdens haar eerste workshop die zij gaat geven -
spannend voor haar 

20 opmerkingen:

  1. Wauw zeg wat een super leuk, lief, fantastisch verjaardags kaartje!! hier zal Tim vast heel erg blij mee zijn geweest!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartje heb je gemaakt en zaterdag veel plezier. Was graag ook gekomen, maar ik kan helaas niet. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk verjaardagskaartje!! Staat hier op de vensterbank te pronken! Echt tof gemaakt! Tim vond het erg leuk!
    Jammer genoeg kan ik zaterdag ook niet. Hopelijk herhaalt ze dit nogmaals als t weer iets rustiger is bij mij. Veel plezier en doe de groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superkaart ! Veel plezier zaterdag met de "inkleuren"- workshop !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb weer eens lekker op je blog gekeken en je maakt echt prachtige kaartjes Judith,
    maar je weet ik heb meer met vintage , maar ik vind het ook heel knap hoe jij je kaartjes maak, dat kan ik dan weer niet!
    Tot Later en alvast Fijne Feestdagen! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och wat leuk, deze wiebelverjaardagskaart voor Tim! Het stempeltje van Lawn Fawn is echt tof. Mooi dat je het gepaperpieced hebt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke wiebelkaart, wordt er helemaal vrolijk van door deze vrolijke kleuren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie wiebelkaart, lekker vrolijk! Veel plezier zaterdag!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind dit een schitterend wiebelkaart. geweldig met die vos en het papier! wat is dat papier mooi , nietwaar?
    labels erbij en Judith, zo leuk dat je kaarten nooit te 'druk' maakt meer heeft dit kaartje niet nodig!
    gisteravond heb ik dit kaartje nog kunnen bekijken en daar bleef het bij....gelukkig doet het internet nu wel weer goed.
    fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, die ist so schön - der kleine Fuchs ist so knuffig!
    Danke für deine lieben Worte zum Schneemann - hab noch eine recht schöne Woche!
    Liebe Grüße aus dem Haus voller Ideen! Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Judith,
    wat een superleuk wiebelkaart voor Tim. Vrolijke kleuren heeft het papier.
    Zo leuk dat we elkaar gaan zien zaterdag. Ik neem Nelleke en Marja ook mee. Gezellig.
    En ik hoorde dat Joanne ook komt.
    Nou dat gaat vast en zeker leuk worden.
    Oh ja Mirande kan niet, haar dochter(tje) mag afzwemmen. En daar blijf je natuurlijk voor thuis.
    Tot gauw!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Judith,
    Wat een leuke wiebelkaart. HIj is weer zo lekker vrolijk en leuk die tags, die er bovenuit steken. Zoals GerJanne al schreef kan ik helaas zaterdag niet komen omdat Merle mag afzwemmen. En ja, daar hoort mama gewoon bij te zijn. Ik vind het wel jammer maar een volgende keer kom ik zeker mee. Ik wens jullie zaterdag heel veel plezier.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOO, wat een leukerd Judith! Super schattig papier ook. En het stempeltje van het vosje hoorde dat bij het papiermerk of zo, het past zo perfect bij elkaar, helemaal leuk! Hier heb je Tim zeker een brede glimlach mee bezorgd! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart! Het papier en de stempels zijn al geweldig, maar je wiebelmodel met de tagjes is ook helemaal leuk. Veel plezier met kleuren! Dat moet je echt regelmatig doen om het een beetje mooi te kunnen doen, ik heb het ook nog niet onder de knie. Ook niet na het volgen van een workshop hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I adore this card! I never thought to do this, its such a cute idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk model kaart, en heel gezellig gemaakt !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen