maandag 28 februari 2011

Cadeaudoos

Het beplakken van een (thee) doosje bevalt mij prima. Je kunt er alle kanten mee op. Momenteel maak ik graag gebruik van Eline's Huis papier (-:

Dit doosje is voor mijn schoonmoeder, die gisteren haar verjaardag vierde.







Het doosje is gevuld met een knijper, spelden-couvert (het idee is van Nancy, ik zag het bij Eline) een gehaakt hartje en een gepimpt waxinelichtje

sorry, het lukt niet om deze foto te draaien



haken is leuk :)



Mijn schoonmoeder houdt van lezen én van woonbladen. Ze kreeg daarom een abonnement cadeau op Home and Garden (kan ik die ook weer lekker bekijken ) ;- )
Onze jongens hebben haar verwend met strijkkralen werkjes.

Het zijn weer veel foto's geworden...

35 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!! Ik voel me 'vereerd' hoor! ;-) Je maakt zelf ook prachtige dingen zeg!! Ik vind het doosje ontzettend mooi! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith!
    Leuk cadeaudoosje is het op deze manier geworden. Je haakwerkjes zijn prachtig, ik oefen heel hard, maar het blijft een bolletje knoopjes ;) in plaats van een bloem....
    Fijne avond,
    Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tis weer een plaatje hoor, je schoonmoeder kan blij zijn met zo'n kado. Ook leuk allemaal die haakseltjes, erg leuk, groetjes van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Judith,

    Wauw! Super geworden! Heel bijzonder zo met dat 'gehaakte papier' want zo op de foto zit je eerst even te kijken of het nou haaksel is om het doosje heen. Heel leuk gedaan!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk doosje...en het is meteen een heel persoonlijk cadeau! En met de Home & Garden snijdt het mes heel slim aan twee kanten ha ha!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dit haakpapier nog liggen, maar op jouw doosje staat het erg mooi.Je hebt veel werk gehad hieraan, maar wat is het PRACHTIG geworden!! Vond je schoonmoeder natuurlijk ook en ja... leuk hoor...meelezen, haha!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk weer dit doosje, en gezellig om te krijgen zo samen met dat blad.

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je schoonmoeder. En wat een geluk dat ze jou als schoondochter heeft; dan krijg je prachtige zelfgemaakte cadeau's, wat heb je er een leuk cadeaupakket van gemaakt voor haar. En je haakt zelfs al hartjes !!!! Je wordt nog een echte haakster, heb je het nieuwe boek van Cantecleer, van zoetigheden haken al ? Dat kun je nu vast ook al haken (ik kan het helaas niet), en dat ziet er zo leuk uit, echt wat voor jou om zoiets ook in een theedoosje erbij te doen.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOO wat is dit leuk!!! Echt fantastisch! Wat zal ze hier blij mee zijn. En gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie cadeaus voor je schoonmoeder! Tot in detail prachtig afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd en wat een prachtig doosje is het geworden!! Zal ze inderdaad erg blij mee zijn!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Judith, wat een prachtig doosje heb je gemaakt. Ik zou het papier met het gehaakte motief zelf niet zo snel gebruiken. Maar op jouw doosje vind ik het echt super. Het ziet er allemaal zo mooi uit en het past perfect bij elkaar. Wat een werk, maar het is echt Geweldig! Je schoonmoeder treft het maar met zo'n creatieve schoondochter.
    Judith welk filmpje heb je bekeken op you tube om dat haken te leren? Ik vind het zo leuk maar ik kan zelf echt totaal niets met een naald en een draad. Wie weet kan ik het op deze manier ook nog leren. Anders vraag ik het mijn moeder.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi Judith! Erg mooi gemaakt en je bloemen zijn te gek! Passen ook helemaal bij het leuke papier van Eline. Je schoonmoeder is er vast heel blij mee! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, leuk doosje geworden zeg...en het haken gaat je goed af...
    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Judith wat een plaatje. Ik vind je doosje echt geweldig geworden. En ik kan het weten als ervaren theedoosbeplakker, hihi.
    Nee hoor, hij is heel erg mooi. Wat een kado voor je schoonmoeder, dit waardeert ze zeker!!
    En ik blijf me verbazen over jou gehaakte bloempjes, heel knap. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw, je hebt een super mooi cadeau gemaakt.
    Mooi ook de binnenkant afgewerkt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kadodoos heb je weer gemaakt!
    Ik heb ook nog een kadootje voor je...eigenlijk heb je het al maar dat zag ik later pas....
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Judith!

    Wat een leuk cadeau heb je gemaakt!!! Zal je schoonmoeder blij mee zijn geweest!

    En JAAAAAAA!!!!! Haken is leuk!!!

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh ik vind je creatie echt prachtig geworden! Je hebt ook weer van dat prachtige papier hiervoor gebruikt. Wat zal je schoonmoeder hier blij mee zijn!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja dat Eline papier is echt geweldig...en je kistje is heel leuk geworden... weer een idee erbij
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw Judith, geweldig is deze doos geworden zeg! Erg leuk hoor met het papier van Eline's huis! Ik maak er zelf ook veel mee! De gehaakte bloemen zijn ook super!Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat staat dat papier mooi op het doosje! Mooi bescrapt, zelfs de onderkant! :)
    Mooi cadeau zo ook voor je moeder!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg gaaf zo'n theedoos. Die moet ik onthouden. Heb toevallig vandaag ook het papier van Eline besteld. Ik hoop dat het morgen op de mat valt. En dan nog even naar de bieb om het boek te reserveren. Lees er zoveel over dat ik het ook wel eens op mijn gemakje wil bekijken.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supermooi kado, prachtig afgewerkt ook met het Eline papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige doos voor je schoonmoeder! En de inhoud is ook super. Het papier van Eline is ook heel mooi om te gebruiken.

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte met je schoonmoeder Judith. Gaaf deze doos. Het papier heb ik ook, maar bij mij blijft dit maar liggen. Bij jouw creatie vind ik het heel mooi.
    Om op je vraag terug te komen over de inkt. Ja, distress ink hebt ik gebruikt.
    Bedankt voor je leuke reactie, groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. That paper looks like material! Very nice present!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk kadootje voor je schoonmoeder! Blijft toch wel erg mooi hè dit papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh echt een mooie doos zeg, ik zie dat je dat papiert ven Eline echt overal voor kan gebruiken. Ik ben ook een beetje aan het haken. Leuk. Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Judith,
    Ik heb een verrassing voor je kijk maar even op mijn blog.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Judith!

    Wat een supergave theedoos is dat geworden zeg! Het papier van Eline is prachtig, en nu kan je schoonmoeder er elke dag van genieten, heerlijk! Plak je dat papier met een speciale lijm vast?

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtig kadoo zo..was ze vast heel blij mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  33. heerlijk al die frisse kleuren op je blog. De kleien haakwerkjes die je her en der gebruikt zijn schattig. Schoonmama boft zeker met zo'n schoondochter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oowwww.. wat een supergaaf doosje!!! Wat een mooie details (en wat een werk!! ;-)) Dat is nog eens een mooi cadeautje voor jouw schoommoeder.. weet zeker dat ze er suuuuperblij mee zal zijn!! Enne.. misschien moet ik dat haken toch ook maar eens een keer proberen... ziet er allemaal zo leuk uit!! (alleen tsja.. waar begin je he.. haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat is dat papier toch prachtig, het lijkt net alsof er een echt gehaakt werkje op de doos zit. Heel mooi aangevuld met prachtige details, heel erg mooi en je schoonmoeder zal er vast blij mee zijn geweest met de prachtige persoonlijke erg mooi gemaakte/ingepakte cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen