woensdag 16 februari 2011

For You - een tentkaart

Dit blogbericht wil ik starten met een WOW, wat een hoop leuke en gezellige reacties op mijn vorige blogpost! BEDANKT, echt hartverwarmend. Bovendien zie ik dat ik ineens 75 volgers heb :-) Welkom op mijn blog!

Gisteravond heb ik deze tentkaart gemaakt (op de foto's niet zo goed te zien). Met het papier van Eline en de vlinderstempel uit haar 'Huis'-serie.



... en een zelf gehaakt :) bloemetje


(hier zag ik dat ik de vlinder niet zo netjes heb uitgeknipt, oeps)


Heel leuk en bedankt dat je weer kwam kijken!


28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Judith! Heel mooi gemaakt en dat gehaakte bloemetje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee meid 38 reaties op je vorige post dat is niet mis, maar je maakt ook zulke mooie kaartjes! Deze is ook weer erg mooi, heerlijke kleurtjes supper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG zo met die vlinder in de 'spotlight'!!! Hele mooie kleuren en je bloemetje lijkt er speciaal voor gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje is schitterend geworden, mooie kleurtjes heb je ook weer gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en zo mooi deze kleuren. De bloem en vlinder vind ik ook zo mooi. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartje schitterend. Ik wil je ook eens een keertje bedanken voor je altijd zo spontane en lieve reacties die je op mijn blog achterlaat. Ik lees ze met veel plezier.

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith,

    Wat een prachtige vlinderkaart heb je gemaakt, dat blauw en groen bij elkaar is zo'n ontzettend mooie combi! En een zelfgehaakt bloemetje maakt het helemaal af natuurlijk!

    Fijne dag, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze is ook weer zo leuk, ik ben ook tgw helemaal in de haakfiguurtjes, leuk om te doen hé? Ik vind de kleuren van je kaart weer helemaal een hit. Toppie, groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je zo veel reakties hebt gehad. Jouw kaarten zijn dan ook altijd zo leuk en super mooi afgewerkt. Het wachten is op iemand die jou in haar DT wil hebben...
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, het lijkt wel een schilderijtje, heel mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt inderdaad wel een schilderijtje!! Mooi hoor!! Heerlijk frisse kleuren en mooi de gehaakte bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Judith! Een prachtkaart met die mooi kleurcombinatie en de mooie details, zoals het verdiepte kader en de mooi gespannen vlinder.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een suuuuperschattig kaartje Judith! WOWIE.. wat een goed idee.. mooie kleurtjes.. leuk vlindertje zo in het midden!!! Helemaal TOP! Thanks weer voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Judith, weer zo'n vrolijk kaartje. Erg mooi hoor en je bloemetje ziet er weer prachtig uit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart!!
    Wanneer kunnen we je luchtballon verwachten?

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit zijn echt jouw kleuren !! Wat is het toch weer een plaatje van een kaart geworden, en vooral.....wat gaat het haken je goed af!!!

    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een leuk kaartje!
    Fijn weekend!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Judith!

    Dit is heel erg mooi, zeg! Wauw! Super kleuren zo en heel leuk dat het kaartje zo volume heeft, en de vlinder vind ik prachtig zo! Erg leuk gedaan en dan ook nog zo'n prachtige gehaakte bloem er bij, heel mooi!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. NICE!!! Mooie kleuren en de vlinder in de hoofdrol :) Je bloemen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is ie mooi, Judith. En dat draaiend vlindertje is schattig! Gefeliciteerd met je 75 volgers. Leuk he?! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je maakt steeds van die leuke originele kaartjes...deze is ook weer zo leuk en fris.
    En ja weer zo'n mooi gehaakt bloemetje..echt knap hoor. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je tentkaart is heel erg mooi! Een leuk model he?
    Je gehaakte bloemtjes maken het heel mooi af.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi!
    Ik heb je een award gegeven, deze mag je bij mijn blog ophalen! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat leuk zo'n tentkaartje en wat een mooie kleurencombi!
    oh...en ik wil ook zo mooi kunnen haken als jij! Tsja...dat is dan weer zo iets wat echt op mn 'to do'-lijstje moet hahaha...
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen