woensdag 2 februari 2011

Happy Birthday

In mijn vorige post vertelde ik dat ik helaas te laat was voor de stempelsets bij Trekpleister. Maar mijn vriendin en knutselmaatje heeft er wel een kunnen bemachtigen (zij stond direct om 9 u in de winkel, hihi). Met één van de randjesstempel heb ik deze achtergrond gemaakt.

De kaart is voor mijn zwager, die ook in januari jarig was. 


De cirkel heb ik na het ponsen geëmbost, dat doe ik nog op de ouderwetse manier,
dus met lichtbak en embossingpen (-; 
Een snij/embossingapparaat staat hoog op mijn wensenlijstje...

Bedankt voor alle leuke reacties die ik altijd van jullie mag ontvangen!


27 opmerkingen:

  1. Heb je de hele achtergrond met een randjes stempel gedaan ?! Wat een karwei, en dan zo netjes op afstand. Ik vind het een superkaart met een geweldige kleurencombi. En een cuttlebug of derg. die zal er echt nog wel komen bij je, maar helemaal zonder lichtbak zul je ook niet kunnen hoor !
    Groetjes Helga
    p.s. kijk even op je mail

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Judith, dat heb je mooi gedaan!
    Je heb ook zo'n mooie kleuren gebruikt.
    Ik zelf heb een Big shot en vind het een heel fijn apparaat.

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,

    Wat een schatje, en wat een leuke kleuren.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met prachtige kleuren.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verbaas me over jou creaties, vindt ze altijd heel mooi!!!
    Zulke prachtige kaarten die bewaar je wel als je die krijgt.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie frisse kaart! Prachtige kleurencombi en het gebruik van de randstempel is super. En weer zo leuk met wit gestempeld! Mooi effect ook met de geëmboste stippels! Prachtig één geheel is de kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer een hele mooie kaart Judith, mooie kleuren compginatie. En wat gebruik jij voor witte stempel inkt? Het lintje past er heet erg mooi bij. Prettige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Judith, wat een heerlijk frisse kaart. Erg mooi die achtergrond. Wat een geluk dat je vriendin nog een setje kon bemachtigen.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig je kaart, vrolike kleurencombi en heel mooi je eigen dessinpapier gestempeld.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijke kleuren combi, wordt je helemaal vrolijk van. Ik zit jammer genoeg te ver van de stad af, dus aan mijn neus gaan dat soort dingen sowieso voorbij, maar goed, ik vind ze wel ergens anders ☺ Je kaarte is in elk geval helemaal top. liefs van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie achtergrond, prima voor een mannenkaart. Wat jammer dat je de stempel niet zelf kon kopen maar gelukkig heeft jouw knutselmaatje die wel, niks zo leuk als materiaal uitwisselen.
    Met deze prachtige kaart zal je zwager zeker blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een hele mooie kaart weer.
    Marianne Design heeft sinds kort hele mooie achtergrond stempels in het assortiment. Maar jij hebt het zo prima opgelost, wat een werk!
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf is die achtergrond! Ik vind je kaart erg mooi, die kleuren doen het goed samen. Leuk dat je de stempel in de cirkel heb laten terugkomen, een mooie eenheid.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Judith,
    Wat een vrolijk kaartje is dit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk kaartje Judith. En wat knap dat je de hele achtergrond zelf hebt gestemepeld. Hij is erg fleurig geworden.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jee dan heb je echt geluk gehad dat je vriendin er zo snel bij was, leuk hoor.
    Je kaart is super mooi geworden! Mooi gedaan met de stempel, prachtig plaatje!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart!! En dat zijn lekker frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Judith!

    Wat een leuke kaart! Leuk zo die achtergrond!
    Die bloemetjes heb ik uitgedrukt. Op de onderste foto kun je ze zien liggen..!! Het was erg leuk om te doen!

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartje, apart effect zo met die achtergrondstempel.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke kaart Judith! Helemaal mijn kleurtjes en smaak. En die achtergrond stempel is gaaaaaaaaaaaf. Maar ik ga niet kijken of ze hem hier nog hebben, want dan kan ik de verleiding niet weerstaan. {snik}

    Groetjes en fijn weekend,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt Judith voor je leuke reactie op mijn laatste baby-kaartje. De knoopjes zijn van karton, van Elsie.
    Hier helaas geen Trekpleister in de buurt;( Leuk zijn ze wel. En je kaartje is helemaal af! Heerlijk die voorjaars-kleurtjes.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Judith, What beautiful colors! Looks like spring!

    best, Georgianna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker fris kaartje! Ik heb ook heel lang gedaan over de aanschaf van een cuttlebug. Uiteindelijk heb ik 'm gekregen, zo lief ;) Het is echt een dure, maar goeie investering. Ik kreeg altijd een zere hand van het embossen boven de lichtbak, dat is dus over!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje, wat heb je dat mooi gedaan die achtergrond Judith! En zoooo netjes. Frisse kleuren, leuk kaartje. Fijn weekend nog! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Judith,

    Ik heb natuurlijk gelijk even gekeken en ja hoor ik zag hem ook! Grappig hoe verschillend je een kaart dan kan maken he?
    Het is trouwens geen stempeltje maar een blokje van de Action met uitknipplaatjes! Ben erg fan van Sarah Kay! ;)

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooie kaart, leuk randje onderaan en PRACHTIGE kleuren samen!

    BeantwoordenVerwijderen