vrijdag 31 oktober 2014

Bij Oma Dee: doosje iDEE&post

Goedemorgen op deze laatste dag van oktober.

Met mij Envelope Punch Board heb ik van een velletje 6"x6" papier van de serie Indian Summer uit iDEE&post sep/okt dit doosje gemaakt.

Hierin past een XL theelicht en er is zelfs nog ruimte voor bijvoorbeeld een kleine zoete traktatie.


De links van de door mij gebruikte materialen vind je in DEZE post.

Zou je het leuk vinden om ook eens met een Envelope Punch Board te werken?
Nadine zal ook in 2015 weer workshops verzorgen.
Op de site vind je een overzicht van de geplande workshops.


Volgende week ontvangen alle abonnees de nieuwe editie van

Wij van het DeeTee zijn heel benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn over de materialen, die in het nieuwe pakket zitten als wij.


11 opmerkingen:

  1. Een heel mooi doosje Judith, dat geeft het geschenk een extra uitstraling.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doosjes zijn echt super leuk om te maken en heel handig als 'weggevertje'. De envelope punch board is daar een heel handig hulpmiddel bij. Je hebt heel mooi papier gekozen voor dit doosje. Labeltje en lintje maken het af.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend mooi doosje en ik ben er gek op.
    Hele mooi tag ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Judith, wat een super leuk doosje, geweldig leuk zoals je de tags met elkaar verbonden hebt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,
    ik zag het al bij Oma Dee. Helemaal leuk zeg! En dat we toch komende week alweer de nieuwe IDee&Post krijgen....wat gaat de tijd dan snel. Ik heb nog maar twee kaartjes gemaakt. Door de drukte en mijn gebit...Maar dat komt wel weer. Ik ben nu al nieuwsgierig wat er weer in de grote enveloppe zal zitten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk doosje, Judith, mooie kleuren combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi is je doosje, het bruin combineert goed met wit en zachtblauw en de tagjes/lint zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje!!! Erg leuk om cadeau te doen! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik red mij wel met de enveloppen maar dit soort doosjes lukt nog niet zo goed. IK vind deze super;bruin met een vleugje blauw is een mooie combi en lekker hip met stippen. Doet het bij mij altijd goed! Dat label; helemaal tóp!
    Fijn avond; groetjes!
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk leuk leuk!! Ik heb me nog niet gewaagd aan doosjes maar ben heel enthousiast over de enveloppen, maar als ik dit zie moet ik me er maar gauw eens in gaan verdiepen! Mooi papier en mooi gecombineerd met het zacht blauw!

    BeantwoordenVerwijderen