woensdag 22 oktober 2014

World Card Making Day bij Marit #1

4 oktober was het World Card Making Day

Marit was onze gastvrouw en samen met Stella, Jaqueline, Wendy en Hilly (zonder blog) heb ik een leuke dag gehad. 

Marit stelde haar Stampin' Up collectie ter beschikking.
Ik wilde wel met alle materialen iets maken, maar daar had ik gewoonweg de tijd niet voor...

Als welkomstcadeautje had Marit een doosje gemaakt met de Curvy Keepsake Box Thinlits, zo leuk!

Omdat Marianne bijna 18 zou worden en zij van plan was om een auto te kopen,
wist ik direct dat ik ons geldcadeau in zo een schattige box wilde geven.

Marianne houdt van rood.


Eigenlijk wilde ik het papier bestempelen, maar dat was ik vergeten...
Dus een paar sterretjes opgeplakt.



Marianne is inmiddels in bezit van een paarse auto (=
Drive save, Marianne!

Morgen deel 2 van de gezellige knutseldate.


11 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, dat soms iets al in elkaar zit en je vervolgens denkt: 'ik had eigenlijk nog willen...'. Leuk opgelost, met die sterretjes. En dat autootje erin is erg grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat ontzettend gaaf gemaakt, heel mooi ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met sterren zit je aaaaaltijd goed. ;-) Leuk doosje en het autootje met geld er in is een leuke verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan, Judith. Doosje is al super gaaf, maar autootje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja...je hebt inderdaad een hele leuke doosje voor haar gemaakt. zo grappig ook met de auto.
    en Marianne toert nu graag rond....hihi.
    tot straks!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat GAAF Judith! Toepasselijker kan niet toch!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En Curvy is zooooo simpel, die is te gek! Jouw versie is ook geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh...dit is super leuk! De auto komt er echt uit als een verrassing.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om het zo te geven!! Het doosje is super. Hier valt de thinlits binnenkort ook op de mat. :-)
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja het was gezellig hé! En dit doosje is zó leuk geworden! Prachtig en.....met sterretjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen