donderdag 23 oktober 2014

World Card Making Day bij Marit #2

Hallo en leuk dat je komt kijken naar deel 2 van de gezellige zaterdag bij Marit.

Marit houdt van thee en daarom nam ik een aardigheid voor haar mee.
In de kleuren van de verpakking heb ik ook de aankleding gehouden.


Hiervoor gebruikte ik Summer Starfruit cardstock.
Het papier is heel simpel om het theedoosje gevouwen. Een tag gemaakt met MFT Die-namics en versierd. 


Na het genot van een overheerlijke appeltaart, die Stella had gebakken en een brownie van Marit, gingen wij aan de slag.

Zoals gezegd mochten wij alle materialen van Stampin' Up vrij gebruiken. En wie de keus krijgt, heeft het moeilijk...
Toch was, naast het maken van het Curvy Keepsake doosje, vrij snel duidelijk dat ik met de Wondrous Wreath aan de slag wilde gaan. Ik koos voor blauw en wit met rode accenten.


(en laat Stella hetzelfde idee hebben gehad, wij pakten dus onafhankelijk van elkaar deze tinten)


Naast sterren houd ik van vlinders, dus uiteraard mocht een vlinderkaart niet ontbreken (-:

Het zilverpapier, dat ik op beide kaarten gebruikte en de zilveren inkt vind ik geweldig!



Dank je wel, Marit, ik vond het wederom een geslaagde en gezellige dag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een kleurenfestijn weer in deze post, gezellig! Gaaf dat het papier zo goed bij het theedoosje matcht, het is een leuk presentje zo. Je tweede creatie is mijn favoriet. Niet eens vanwege de sterren hoor (maar die zijn fantastisch op de achtergrond!), ik vind de kleuren zo leuk samen en de 'wreath' en het zilveren papier erbij zijn zo mooi! Je bent lekker bezig geweest. Ik zie nu pas je sterretje als favicon voor je blog, ook erg leuk (ik blog vaak mobiel, dan zie je dat niet).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Miranda! Jij bent de eerste die het sterretje als favicon opvalt (=

      Verwijderen
  2. Mijn reacties zijn elke keer soortgelijk, maar ja...je maakt ook zulke leuke verpakkingen en kaarten! Ook dit is weer helemaal geslaagd.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat is er weer veel moois te zien hier,
    heel gaaf gemaakt allemaal ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Judith! Ik vind vooral de tweede geweldig, super rood en roze bij elkaar. En wat een leuk cadeautje heb je voor Marit gemaakt. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellige middag bij Marit zeg. Lief dat kleinigheidje voor haar en je maakte prachtige kaarten zeg! Mij was je ster favicon ook al opgevallen, maar jij hebt vast nog niet gezien waar mij dat toe inspireerde!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja, Clipper thee! Tot voor kort had ik daar nog nooit van gehoord, maar mijn schoonzusje had laatst dat merk thee. En nu zie ik het ook bij jou. Wat een gaaf cadeautje heb je ervan gemaakt. Zo mooi verpakt was de thee bij mijn schoonzusje niet ;) Je kaartjes zijn prachtig van kleur. Vind vooral de blauwe met de rode accenten super. En die ster? Ik ga eens goed kijken.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaarten.
    Ziet er prachtig en enne hele goeie keuze van de prachtige spullen.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke wikkel voor de Clipper thee! En 2 hele mooie kaarten. Dat zilver zorgt voor een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik zie dat sterretje ook :)
    Ik vind jouw krans zooooo mooi. Prachtig zoals je die sterren embossing folder als ondergrond hebt gebruikt. Mijn uitwerking is een stuk "vlakker"

    En je vlinderkaart; helemaal jou :) Beeldschoon!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen