dinsdag 8 november 2016

Bij Oma Dee: Kerstkaarten

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Voor de kerstkaarten estafette hebben Cornelie en ik een viertal kaarten
en vier pillowboxen voorbereid.
Van de boxjes heb ik helaas geen foto,
mijn kaarten zie je hieronder.

Guten Morgen, es ist wieder Inspirations-DEEnstag!
Für die Weihnachtskarten Staffel hatten Cornelie und ich vier Karten und vier Pillowboxen vorbereitet.

Leider habe ich von den Pillowboxen kein Foto.



Embossingfilder: Becky Higgins (Baby Boy Edition)
Het schattige belletje vind je ook in de webwinkel
Gezellige Feestdagen is gestempeld met EveryDee Stamps



 De tekst heb ik met mijn typemachine getypt.

Den Text habe ich mit meiner Schreibmaschine getippt.



Het designpapier is uit iDEE&post,
alle die cuts zijn gestanst met MFT Die-namics
De sneeuwsterren Pierced Snowflakes zijn uit de wintercollectie 2015.
De hartjes zijn van een set dat helaas retired is.

Das Design Papier ist aus der iDEE&post,
alle die cuts sind mit MFT Die-namics gestanzt.

Ik wens jullie een Fijne DEEnsdag!

Ich wünsche Euch einen netten DEEnstag!

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaarten, Judith! De bovenste is lekker vrolijk en heeft een opvallende ster. De onderste vind ik qua kleur zo mooi. Prachtig dat designpapier in combinatie met het roze. En dan nog die twee hartjes, echt een lieve kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boah Judith, die Sternenkarte ist ja der Oberknaller! Supertoll! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful cards Judith and I love the designs of both of them!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaartjes Judith! Zeker die in bruintinten met roze, beeldschoon!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaarten, Judith!
    Gezien ik van sterren hou, is de eerste mijn favouriet.
    Liefs, Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kerstkaartjes! Ja, bij jou kan een ster natuurlijk niet ontbreken ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Judith,
    die erste Karte gefällt mir besonders gut;))

    GhG von Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stern, Glocken, rot/weiß und Schriften... ich lieb es :)
    Schön sind deine Karten...
    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sehr hübsch liebe Judith ... ich schließe mich mal Kerstin an ... die rot-weiße Karte gefällt mir besonders.
    Ganz liebe Grüße
    Alexa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig design, mooie details en sterren. Ik word hier helemaal blij van:) Zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen