woensdag 16 november 2016

Hoera 5 jaar! Trots op: ....

... Miranda!

Vandaag viert Bij Oma Dee haar 5e verjaardag!

Van đź’—e gefeliciteerd, lieve Miranda.

Zo begon het 



Miranda vernoemde de winkel naar haar overleden moeder



... het is al even geleden:
Miranda en haar dochter Anouk


Miranda heeft haar eigen lijn ontworpen:
regelmatig komt een nieuw stempel set uit


Ook haar man Onno is creatief:


en ik mag haar team ondersteunen:
Het DeeTee:



Dank je wel, lieve Miranda!
Ik ben blij erbij te zijn.

Een feestelijke dag gewenst!


3 opmerkingen:

  1. Tjonge ik moet toch de blogs weer eens wat beter gaan volgen. Pffff het komt er maar niet van, maar nu zag ik toevallig en gelukkig jouw bericht. Dankjewel Judith voor dit leuke overzicht en jij ook gefeliciteerd met mijn 5-jarig bestaan haha. Ik hoop dat we het nog heel lang volhouden XXX

    BeantwoordenVerwijderen