dinsdag 1 november 2016

Bij Oma Dee: Thanks

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Thanks!
Ik heb veel om dankbaar voor te zijn!

Ook wil ik jullie bedanken voor alle trouwe bezoeken en reacties!

Guten Morgen, es ist wieder Inspirations-DEEnstag!
Thanks!
Ich habe viel, wofür ich dankbar bin! 

Auch Euch möchte ich danken für die regelmäßigen Besuche und Eure netten Kommentare!




thanks heb ik diverse malen uit cardstock gestanst en de delen op elkaar gelijmd, behalve de th. Hierdoor is het hoogteverschil met de blaadjes gecompenseerd:

thanks habe ich auch ein paar mal aus Cardstock gestanzt und die Teile auf einander geklebt.
Das th habe ich nicht unterlegt, damit der Höhenunterschied mit den Blättern wegfällt.


De materialen zijn uit iDEE&post,
behalve
Card Shoppe cardstock

Ik wens jullie een dankbare DEEnsdag!

Ich wünsche Euch einen dankbaren DEEnstag!

10 opmerkingen:

  1. Ik zag de kaart/kleuren en toen las ik je berichtje erbij, mijn eerste ingeving was "de warmte straalt ervan af". Schitterend!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit met mijn mond open je post te lezen. Wat een plaatje, prachtig!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mir gefällt der Stil dieser Karte sehr gut... Tolle Farbkombination.
    LG Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik moet nog echt beginnen met het pakket. Alleen de stans gebruikt en een klein stukje papier...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er echt een prachtig herfstkaartje van gemaakt.
    Het designpapier doet me een beetje denken aan een picknick kleed. Het geeft ook wel een heel gezellig sfeertje aan je kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen