dinsdag 15 november 2016

Inspiratie DEEnsdag: Doosje

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEndag!

Met behulp van een Envelope Punch Board kun je behalve enveloppen ook (kleine) doosjes vouwen.
Heel handig en snel gemaakt.

Mit dem Envelope Punch Board lassen sich schnell und einfach (kleine) Boxen falten.
Dieses Modell gefällt mir immer wieder gut.


Het papier en de tekst zijn uit de paperpad Warm & Cozy (iDEE&post oktober).
Ook het jute touw zit in het pakket en is Bij Oma Dee ook in diverse andere kleuren verkrijgbaar.

Das Designpapier ist im Oktober Pack von iDEE&post enthalten.
Den Tag habe ich gestanzt mit MFT Pierced Traditional Tag Stax.

Houd jij ook van cadeaudoosjes?
Aanstaande zaterdag is de workshop cadeaudoosjes maken gepland.


Er zijn nog plaatsen vrij en ik zou het leuk vinden als je aanschuift!
Welkom! Je kunt je aanmelden bij Miranda (onder aan de pagina vind je de contactgegevens)

Magst du auch gerne Geschenkboxen?
Bij Oma Dee hat am kommenden Samstag einen Workshop geplant.
Wenn du zufällig in der Nähe bist, komm doch einfach mal vorbei (-:



6 opmerkingen:

  1. Wat een superschattig doosje! Geweldig papier heb je ervoor gebruikt. Dat designvel met al die teksjes... helemaal te gek! Wil ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw doosjes; die zijn altijd weer zo mooi. Je bent hier zo goed in en altijd weer ben ik zo verrast door zowel de vormgeving als je gevoel voor mooie details. Ik heb andere afspraken...anders was ik zeker van de partij geweest..
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig doosje. Ik schuif graag een keer aan bij één van je workshops, a.s. zaterdag kan ik niet maar ik hoop dat het er in 2017 wel een keer van komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was für eine hübsche Verpackung, liebe Judith! Sooo schön - und auch schön mal was anderes als Weihnachtskarten zu sehen! ;)
    GLG Julia

    BeantwoordenVerwijderen